Aha sorry,

Ni har helt rätt, slog upp artikelnummret på Bosch, och nedan är det som ingår. Jag blev mycket riktigt lurad av ”geringslinjal”, samt fellänkning från prisjakt.

Beställningsnummer: 0 601 682 100
Ingår i priset:

• Insex
  • Kartong
  • 1 x cirkelsågblad, Standard for Wood speed, 165 x 1,7 x 20 mm, 122 608 642 600
  • Parallellanslag1 608 190 007
  • Vakuumadapter

Ni som ångrar att ni inte köpte, eller inte hann köpa bahcos skruvmejselsats för en hundring.

Verkar som att de kör samma kampanj på lördag och söndag.
https://www.verktygsvaruhuset.se/

M mahus skrev:
Ni som ångrar att ni inte köpte, eller inte hann köpa bahcos skruvmejselsats för en hundring.

Verkar som att de kör samma kampanj på lördag och söndag.
[länk]
Schysst
Stjärnmejslarna varför ser det ut som de med rött och blått är exakt likadana?
Ser ut som man får samma sak eller missar jag något?

Suhagg Suhagg skrev:
Stjärnmejslarna varför ser det ut som de med rött och blått är exakt likadana?
Ser ut som man får samma sak eller missar jag något?
Nu har jag inte just dessa mejslarna men det är väl två PH och två PZ, skulle gissa på PH1, PH2, PZ1 och PZ2.

Om någon inte har koll på skillnaden så kan det vara bra att lära sig. "Stjärnskruv" är ingen bra benämning eftersom det är skillnad på olika.
KStKc.png

• Gilla
Tallguy196 och 1 till
  • Laddar…
jac jac skrev:
Nu har jag inte just dessa mejslarna men det är väl två PH och två PZ, skulle gissa på PH1, PH2, PZ1 och PZ2.

Om någon inte har koll på skillnaden så kan det vara bra att lära sig. "Stjärnskruv" är ingen bra benämning eftersom det är skillnad på olika.
[bild]
Stämmer Fyra skruvmejslar med olika bits placerade på en metallyta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

richardtenggren
Toolab har bra pris på Bosch tigersåg med pendling och sladd, rabatt at sen är kanske missvisande men ändå billigt.

Vilken ny värld som lär öppna sig när man upptäcker skillnaden på PH och PZ... ;)

• Haha
  • Gilla
Cheesen och 1 till
  • Laddar…
Jag har den tigersågen och är helnöjd, riktigt bra pris också:)

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Vilken ny värld som lär öppna sig när man upptäcker skillnaden på PH och PZ... ;)
En värld med färre svordomar :p

• Gilla
johel572 och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
ceson ceson skrev:
Jag har den tigersågen och är helnöjd, riktigt bra pris också:)
Jag slog till på en efter att ha svurit allt för många gånger över den Makita jag har sen tidigare, som bladet alltid lossnar på.

• Gilla
ceson
  • Laddar…
Kollade igenom lite där på Toolab sida. Vet ej om det är tillräckligt bra för att nämnas i denna tråden men deras Bosch GOP 40-30 (1900 kr) innehöll även en L-boxx 136 jämfört med priset på Bauhaus (1895 kr).

Hade jag inte redan haft en grön bosch multiverktyg som aldrig vill dö ( :sweat: ) så hade jag köpt GOPen där..

Redigerat:
T tobbbias skrev:
Kollade igenom lite där på Toolab sida. Vet ej om det är tillräckligt bra för att nämnas i denna tråden men deras Bosch GOP 40-30 (1900 kr) innehöll även en L-boxx 136 jämfört med priset på Bauhaus (1895 kr).

Hade jag inte redan haft en grön bosch multiverktyg som aldrig vill dö ( :sweat: ) så hade jag köpt GOPen där..
Jag la en beställning. Nu kommer man väl lägga en halv förmögenhet på blad bara :crysmile:

• Gilla
tobbbias och 1 till
  • Laddar…
JLyck JLyck skrev:
Jag la en beställning. Nu kommer man väl lägga en halv förmögenhet på blad bara :crysmile:
Köp på eBay. Inte lika bra men 1/15 av priset ;)

Ramnemark Ramnemark skrev:
Köp på eBay. Inte lika bra men 1/15 av priset ;)
Till min Biltema-tigersåg hade jag exklusiva originalblad (Biltema alltså ;) ) men när jag köpte Bosch GSA 1300 så köpte jag några Bosch-blad till. Från den dagen kommer jag aldrig snåla på bladen nå mer. Som skillnad mellan natt och dag hur bra de är samt hur länge de håller.

• Gilla
tobbbias
  • Laddar…
Tycker inte man hittar dessa 1/15 priset när man letar efter starlockblad

• Wow
tompaah7503
  • Laddar…
nimhed nimhed skrev:
Tycker inte man hittar dessa 1/15 priset när man letar efter starlockblad
Jag har köpt 30-40 st på eBay och nej, de är inte lika bra. Men 10st för 100kr och de dyra blir förstörda av spik lika snabbt som de billiga. Jag har en grön Bosch men det är väll samma starlock?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.