402 412 läst · 1 160 svar
402k läst
1,2k svar
Byggnadsvårdar gammalt öde sekelskifteshus i lilla byn Tärnsjö i Uppsala Län
Du ska få en sista tillrättavisning från språkpolisen: Ytskikt, inte ytskickM Meurman skrev:
Självbyggare
· Stuga i Dalsland
· 358 inlägg
Vilket hus, vilket jobb.... FAN att man är fattig!
Ja, jag kunde tänka mig det, bara att ni valt bort halvusla eljo renova och gått på ett mer gediget val har ju kostat en del kulor.
Jag blir faktiskt inte förvånad över 200' med tanke på materialval och husets storlek.
Den som köper detta hus får verkligen mycket, för lite.
Jag blir faktiskt inte förvånad över 200' med tanke på materialval och husets storlek.
Den som köper detta hus får verkligen mycket, för lite.
Ja nej renova har man liksom blivit allergisk mot! Hoppas den som köper känner likadant!Mikael_L skrev:
Såg precis nyss alla bilderna i "Fredagshuset" och detta är helt oöverträffat den vackraste inredningen jag någonsin sett här på BH! Tapeterna - Wow! Kakelugnarna - Wow! Och köket får mig nästan att dregla.... Jag hade gladeligen, på fullaste allvar, offrat en arm för att få bo där. De få "nya" möbler som syntes var så fint inpassade med de äldre. Om husets nya ägare sätter in en köksö i det köket hoppas jag att vederbörande drabbas av lepra!
Är nog lite surt för dom flesta, men för oss känns det bara helt fantastiskt, svårt att förklara men vi gjorde inte den här resan för att tjäna pengar i slutändan, hoppas huset hamnar hos rätt person bara!T twoody skrev:
Tak för dom vackra orden!! Håller med dig ang köksön!Fadai skrev:Såg precis nyss alla bilderna i "Fredagshuset" och detta är helt oöverträffat den vackraste inredningen jag någonsin sett här på BH! Tapeterna - Wow! Kakelugnarna - Wow! Och köket får mig nästan att dregla.... Jag hade gladeligen, på fullaste allvar, offrat en arm för att få bo där. De få "nya" möbler som syntes var så fint inpassade med de äldre. Om husets nya ägare sätter in en köksö i det köket hoppas jag att vederbörande drabbas av lepra!