3 780 681 läst · 12 846 svar
3781k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Jag undrar varför varuhusen skickar iväg sina reavaror till Skara?elpaco skrev:
Finns det ett sådant enormt behov av AEG-maskiner o annat där borta?
Jag är övertygad om att de sålts ut även här.
Det är nog inte så att reavaror skickas från butiker till Skara eller Eskilstuna som har outlet utan det är nog mestadels servicereturer och sådant som inte kan säljas p.g.a. att förpackningar är trasiga eller saknas och visningsexemplar på sådant som skall utgå ur sortimentet.K knipo skrev:
Det kan nog stämma men troligtvis inte till outleten utan säkert till sitt centrallager som ligger där. Maskinerna på outleten saknar förpackningar och är märkta demoex. Det var även några från service.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Troligtvis blir det "Kinesrea" ute i varuhusen framöver. Butikerna behöver hyllplats till den nya satsningen på Makita och jag tror att varje butik kan nog styra procentsatserna efter lokala behov och lagerstatus. Sker det en förändring på Värmdö lägger jag in en notis.
Makitaprodukterna skall vara på hyllorna i butikerna i början av mars.
Troligtvis hamnar AEG produkterna på ett %Torg i butikerna framöver.
Troligtvis hamnar AEG produkterna på ett %Torg i butikerna framöver.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Lär inte vara några speciella makita maskiner dom tar in.utav tidigare års erfarenheter har det ju varit mest billigare maskiner och inte dem maskiner som är riktade mot hantverkare (som vi husabyggare mest dreglar över) sen är dom billigare än bauhaus så är det ju bauhaus med prisgaranti som gäller..
Fast jag har 3h till bauhaus och 45min till jula så för min del är valet enkelt
P pleqtiz skrev:Lär inte vara några speciella makita maskiner dom tar in.utav tidigare års erfarenheter har det ju varit mest billigare maskiner och inte dem maskiner som är riktade mot hantverkare (som vi husabyggare mest dreglar över) sen är dom billigare än bauhaus så är det ju bauhaus med prisgaranti som gäller..
Använd kod VP10SE på Verktygsproffsen.
Få 10% rabatt på hela köpet. Koden gäller bara idag!
Köp: www.verktygsproffsen.se
Få 10% rabatt på hela köpet. Koden gäller bara idag!
Köp: www.verktygsproffsen.se