3 335 954 läst · 16 504 svar
3336k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Kul att en sådan kom upp i flödet, min fru frågade igår vad jag önskade mig i födelsedagspresent och då kom jag att tänka på en sådan hyvel. Svaret blev att jag hade tillräckligt många hyvlar. Men jag hävdar envist att man alltid har en för lite.Microkatten skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad tror din fru att en plow plane, dado plane i olika dimensioner, rabbet plane, moving fillister plane, beading plane kostar att köpa separat? Ni skulle ju tjäna enormt mycket pengar genom att endast köpa kombinationshyveln istället!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 082 inlägg
Ficklampa?
Jag ärvde mig in i det blå 10,8/12v träsket. Men jag är fortfarande osäker på vad gubben skulle ha tre borrskruvdragare till... Mutterknacken, ficklampan, sticksågen, skruvdragaren, multiverktyget, kapmaskinen etc förstår jag. Men tre borrskruvdragare? Madness!
Fast jag får erkänna att jag fortfarande föredrar min aeg på 18 volt då den har bättre grepp och balans. Och har 20 minuters laddtid.
#TeamOrange
Fast jag får erkänna att jag fortfarande föredrar min aeg på 18 volt då den har bättre grepp och balans. Och har 20 minuters laddtid.
#TeamOrange
Tre skruvdragare är ju minimum!
En för att förborra, en för att försänka och en för att skruva. Eller en för att...
Jag har tre st och måste erkänna att jag stundtals gärna haft en till. Otroligt smidigt att inte behöva ta ur och byta borr/försänkare/bit ideligen.
//Ronnie
En för att förborra, en för att försänka och en för att skruva. Eller en för att...
Jag har tre st och måste erkänna att jag stundtals gärna haft en till. Otroligt smidigt att inte behöva ta ur och byta borr/försänkare/bit ideligen.
//Ronnie
Kanske gjorde han som jag - ville ha en laddare och fler batterier till maskinerna - och det billigaste vid den tidpunkten var att köpa skruvdragarpaket med batterier och laddare (skruvdragaren kom som en bonus). Men 3 är ju inte så farligt - 30 då skulle jag varit orolig...VidarH skrev:Jag ärvde mig in i det blå 10,8/12v träsket. Men jag är fortfarande osäker på vad gubben skulle ha tre borrskruvdragare till... Mutterknacken, ficklampan, sticksågen, skruvdragaren, multiverktyget, kapmaskinen etc förstår jag. Men tre borrskruvdragare? Madness!
#TeamOrange