7 794 118 läst · 38 158 svar
7794k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Elektroniktokig
· skåne
· 712 inlägg
Killen gör ju helt fel. Tjejen säger att han får bestämma, då ska han inte fråga om hennes åsikt och definitivt inte ändra sig.
Han har dåligt självförtroende och är en svag ledare.
Han har dåligt självförtroende och är en svag ledare.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 299 inlägg
Nja.
När tjejen säger "Du får bestämma" betyder det inte att killen får bestämma. Jag vet inte vad det egentligen betyder, men det betyder nåt annat än att killen får bestämma. Så mycket har jag snappat.
När tjejen säger "Du får bestämma" betyder det inte att killen får bestämma. Jag vet inte vad det egentligen betyder, men det betyder nåt annat än att killen får bestämma. Så mycket har jag snappat.
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 289 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 289 inlägg
Det betyder att mannen ska känna/veta vad kvinnan vill och automatiskt välja det eftersom man har telepatisk kontakt i ett förhållande efter sex månader. Allt annat är oromantiskt.
Se också
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1430118223764008&id=413132078795966&_rdr
Se också
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1430118223764008&id=413132078795966&_rdr
Jodå, det krävs bara massor av träning om vad orden faktiskt betyder.Stefan Bengtsson skrev:
@Niq kompis gör helt rätt. Snabbt beslut som verkställs omedelbart där motparten bara har att acceptera konsekvensen.
Det är i grunden samma metoder som man använder när man uppfostrar en hundvalp, inte särskilt svårt men det krävs tålamod
Det verkar vara något universellt hos kvinnor att sätta myror i huvudet hos oss män på detta sätt.
Hemma hos oss pratar vi fortfarande ibland om en händelse när jag dejtade kvinnan som sedermera blev min fru; Vi var ute och promenerade i stan och jag frågade om hon ville ha något att dricka. Hon sa ”Nej”, och enkelspårig som jag (och de flesta män) är trodde jag på vad hon sa. Men hon menade ”Ja”, avslöjade hon långt senare.
Hemma hos oss pratar vi fortfarande ibland om en händelse när jag dejtade kvinnan som sedermera blev min fru; Vi var ute och promenerade i stan och jag frågade om hon ville ha något att dricka. Hon sa ”Nej”, och enkelspårig som jag (och de flesta män) är trodde jag på vad hon sa. Men hon menade ”Ja”, avslöjade hon långt senare.
Fattar inte heller detta kvinnliga beteende. Tänk vad enkelt allt vore om man var gay iställetB b8q skrev:Det verkar vara något universellt hos kvinnor att sätta myror i huvudet hos oss män på detta sätt.
Hörde en gång ett visdomsord som lät : -Tänk om man var bög. Då kunde man vara kompis med den man är tillsammans med.