Där snackar vi om kompressor..... 648 l/min vid 14 bar, det är rejält. Kanske "lite" svårplacerad och definitivt inte mobil (om man inte har truck, som vissa har....)

Den ser riktigt bra ut. Dels är det ju inte fel med en svensk sida och sen 30L tank. Den kan det nog bli :S

Ska man klicka hem den från duab?

Jag har modellen från Duab och är helnöjd, köpte den när jag skulle köra airbrush men har mestadels använt den till dyckertpistol och däckpumpning.
Har haft den i sju år utan problem.

Duabs slangvinda är dock ingen höjdare så skippa den.

• Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Vad kan man ha denna till tro?

• Etikett på en Nilfisk högtryckstvätt med tekniska specifikationer och streckkod, förpackningen delvis synlig.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Högttryckstvätt från Nilfisk modell C125 på rea för 999 kr med en avloppsrensare ovanpå, pris 249 kr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
richardtenggren
Bokstöd?

• Gilla
SamiHus
  • Laddar…
Ingen som har tips var jag kan köpa liknande och få skickat till mig?

Hittar bara i USA med dyr frakt.

En 1/4 förlängare

47723_BLK.jpg

E erikssonjorgen skrev:
Denna är enligt uppgift tystare (55 dB):
[länk]

Funderar på att klicka hem. 2495 inkl frakt.
Klickade precis hem den. Tog deras klammerpistol med, får se om det är något att ha :)

Suhagg Suhagg skrev:
Ingen som har tips var jag kan köpa liknande och få skickat till mig?

Hittar bara i USA med dyr frakt.

En 1/4 förlängare

[bild]
Har du sett wera zyklop?

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
ullberg
Wera zyklop och Tite reach löser olika problem, Tite reach parallelförflyttar en hylsa från spärrskaftet så att spärrskatets rörelse hamnar på annan plats (där det finns mer utrymme).

Om det finns utrymme ”bakåt” från skruv/mutter kan man använda Zyklop men får inte så mycket hävstång...

/U

• Gilla
Lostmoose
  • Laddar…
ullberg ullberg skrev:
Wera zyklop och Tite reach löser olika problem, Tite reach parallelförflyttar en hylsa från spärrskaftet så att spärrskatets rörelse hamnar på annan plats (där det finns mer utrymme).

Om det finns utrymme ”bakåt” från skruv/mutter kan man använda Zyklop men får inte så mycket hävstång...

/U
Aha... Ja, det var en annan femma!
Det finns alltså en liten kedja/kuggrem eller kugghjul inuti den där?
Habegär är väckt, jag vill också veta vart man kan hitta en sån!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.