1 197 287 läst · 5 418 svar
1197k läst
5,4k svar
Coola arkitektritade hus till salu
https://www.hemnet.se/bostad/gard-4rum-alvangen-ale-kommun-kattleberg-airport-258-11899438
Huset är inte så dumt, men det som gör objektet unikt är att det ingår egen flygplats. Även två flygplan kan ingå om budet känns rätt...
Huset är inte så dumt, men det som gör objektet unikt är att det ingår egen flygplats. Även två flygplan kan ingå om budet känns rätt...
Medlem
· Stockholm
· 7 238 inlägg
Inför fotografering och visning rensar man ju rejält - finn säker en skrubb med allting intrycktA andersmc skrev:Det jag funderar över när jag ser sådana här interiörbilder är: har rika människor inga prylar? Jag, och de flesta människor jag umgås med, har hus fulla med grejor. Problemet är var man ska göra av allting. Men det är kanske så det är att vara rik? Man behöver inte spara på nånting. Kommer man på att man vill ha någonting är det bara att köpa det igen. Det behövs inget städskåp; städpersonalen får ha med sig utrustning. Man behöver inte ha hyllor fulla med pärmar med gamla räkningar, eftersom man har en revisor som sköter privatekonomin.
Är det dessutom ett dyrare objekt så stylar man troligen och kanske hyr in möbler och inredning, det är ju avdragsgillt i vilket fall
/K
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 832 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 832 inlägg
Visserligen ett väldigt gammalt inlägg du svarade på men jag kan bara instämma. När vi skulle sälja huset hyrde vi ett förråd på 9 kvm som vi nästan fyllde till 3 meters höjd med mängder med lådor och en del möbler som kunde göra att en del rum kändes trånga.klaskarlsson skrev:
Medlem
· Södermanland
· 371 inlägg
Självbyggare
· SE4
· 3 170 inlägg
Otroligt coolt hus på utsidan.A Andreas Blomkvist skrev:
Sen är där en massa detaljer som är mycket tveksamma. Spirorör som sticker ut rakt genom fasaden?! Blå belysning som stämningshöjare (-dödare) (snälla, förbjud blå lysdioder..). Ett skärmtak över entrédörren, troligen inköpt på Harald Nyborg eller Rusta?! Suck.
Ja det var ju för jävla häftigt rent ut sagt! Helt otroligt charmigt på sitt eget sätt. Är ju som ett minihotell korsat med Liseberg och en vanlig, lite häftigare villa. Väldigt unikt må jag säga!A Andreas Blomkvist skrev:
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 591 inlägg
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 592 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 592 inlägg