AndersPS AndersPS skrev:
Underbart hus.
Ja! ...men man får skala bort några renoveringar så att 60-talskänslan kommer fram igen. Jag skullel börja med att ta bort all vit färg som kladdats på teglet.

• Gilla
AndersPS
  • Laddar…
  • Två parkerade flygplan på en gräsbevuxen yta under klar himmel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Ramnemark och 1 till
  • Laddar…
A andersmc skrev:
Det jag funderar över när jag ser sådana här interiörbilder är: har rika människor inga prylar? Jag, och de flesta människor jag umgås med, har hus fulla med grejor. Problemet är var man ska göra av allting. Men det är kanske så det är att vara rik? Man behöver inte spara på nånting. Kommer man på att man vill ha någonting är det bara att köpa det igen. Det behövs inget städskåp; städpersonalen får ha med sig utrustning. Man behöver inte ha hyllor fulla med pärmar med gamla räkningar, eftersom man har en revisor som sköter privatekonomin.
Inför fotografering och visning rensar man ju rejält - finn säker en skrubb med allting intryckt :)

Är det dessutom ett dyrare objekt så stylar man troligen och kanske hyr in möbler och inredning, det är ju avdragsgillt i vilket fall :)

/K

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
BirgitS
klaskarlsson klaskarlsson skrev:
Inför fotografering och visning rensar man ju rejält - finn säker en skrubb med allting intryckt :)

Är det dessutom ett dyrare objekt så stylar man troligen och kanske hyr in möbler och inredning, det är ju avdragsgillt i vilket fall :)

/K
Visserligen ett väldigt gammalt inlägg du svarade på men jag kan bara instämma. När vi skulle sälja huset hyrde vi ett förråd på 9 kvm som vi nästan fyllde till 3 meters höjd med mängder med lådor och en del möbler som kunde göra att en del rum kändes trånga.

• Gilla
AndersPS och 1 till
  • Laddar…
A Andreas Blomkvist skrev:
Tycker detta hus var rätt coolt, men tycker inte att all renovering som gjorts är så snyggt men möbler och materialval är ju individuellt.

[länk]
Håller med :). Väldigt fint men lite inredningen ser lite konstig ut. Jag hittade inget pris? :)

Ramnemark Ramnemark skrev:
Håller med :). Väldigt fint men lite inredningen ser lite konstig ut. Jag hittade inget pris? :)
Bara en redo annons, ej på hemnet ännu. Skannar mäklarsidorna i staden då vi letar nytt hus :)

D09
PAF PAF skrev:
[länk]

Huset är inte så dumt, men det som gör objektet unikt är att det ingår egen flygplats. Även två flygplan kan ingå om budet känns rätt...
Det planet åkte jag och grabben med under barnens flygdag i säve.

Tycker detta hus var rätt coolt, men tycker inte att all renovering som gjorts är så snyggt men möbler och materialval är ju individuellt.
[länk]
Otroligt coolt hus på utsidan.
Sen är där en massa detaljer som är mycket tveksamma. Spirorör som sticker ut rakt genom fasaden?! Blå belysning som stämningshöjare (-dödare) (snälla, förbjud blå lysdioder..). Ett skärmtak över entrédörren, troligen inköpt på Harald Nyborg eller Rusta?! Suck.

Martin_B

[länk]
Ja det var ju för jävla häftigt rent ut sagt! Helt otroligt charmigt på sitt eget sätt. Är ju som ett minihotell korsat med Liseberg och en vanlig, lite häftigare villa. Väldigt unikt må jag säga!

Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Gert Wingårdh-ritat på Hisingen i Göteborg.
[länk]
Ser ut som en bilhall, så passande att det låg på Hisingen.

• Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
F
Z ZipLock skrev:
Ser ut som en bilhall, så passande att det låg på Hisingen.
Ligger på en skapligt attraktiv adress vid havet och ett skitfint hus, har åkt förbi det hundra gånger. Men håller med generellt, lite mycket glas.

Lite rundare hörn och man skulle känna sig som en guldfisk.

F fsn skrev:
Ligger på en skapligt attraktiv adress vid havet
Om det är så nära havet: Varför behövs då både en Jacuzzi och en pool?

• Gilla
Anna_H
  • Laddar…
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Om det är så nära havet: Varför behövs då både en Jacuzzi och en pool?
Ofta kallt i havet?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.