3 336 164 läst · 16 504 svar
3336k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Renoveringsnovis
· Vassbacken Västra Götaland
· 523 inlägg
Nu tycker jag mig skönja lite negativa vibbar För att påvisa hur fel ni misstänksamma har infogar jag en text från en "seriös" handlare på E-Bay.badtastex skrev:
MITUTDGD 40112302 DIAL TEST INDICATOR PRECISION METRIC W/ DOVETAIL RAILS
***NEW*** AM9101
PIC#21854
*THIS ITEM IS AN ERROR PRODUCED BY MITUTOYO - QUALITY AND PRECISION NOT UP TO THEIR NORMAL STANDARDS*
Så detta förklarar varför namnet ändrats och varför skruvarna sitter på andra sidan och är färre i antal Så dessa är nog rejält "ERROR PRODUCED"
Medlem
· Stockholm
· 213 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Renoveringsnovis
· Vassbacken Västra Götaland
· 523 inlägg
Ja, jag har redan använt den och den är kanoners för det priset. Cirkelsågen är denna http://www.biltema.se/sv/Verktyg/Elhandverktyg/Sagar/Cirkelsag/Cirkelsag-CS185C-2000035971/ Jag hoppas verkligen att den också duger, jag kommer mest att såga plattor och trall med den, så förhoppningsvis pallar den detKnockOnWood skrev:
Blev ett sågverk. Logosol M8, 1 år gammalt.
Ska såga upp lite mer sånt här:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Ska såga upp lite mer sånt här:
Logga in
Skapa konto
Medlem
· Stockholm
· 213 inlägg
I stort sett precis avslutat affären och blivit med justersåg! Tokglad och hjular omkring i huset, mopsarna tror att jag är tokig.
Nu börjar det bli riktigt bråttom med att färdigställa garaget till verkstad. Härligt!
//Ronnie
Logga in
Skapa konto
Nu börjar det bli riktigt bråttom med att färdigställa garaget till verkstad. Härligt!
//Ronnie
Grattis, fint att den gick till en annan forumit. Det var lite osäkert om kapanhållet fanns med när jag ringde på annonsen annars hade jag nog slagit till.Pysslarn skrev:
Medlem
· Västerbotten
· 241 inlägg