3 390 552 läst · 18 250 svar
3391k läst
18,3k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Medlem
· Stockholm
· 213 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
M
Marcussjogren
Medlem
· Västra Götaland
· 3 079 inlägg
Marcussjogren
Medlem
- Västra Götaland
- 3 079 inlägg
Då återkommer vi med flygande inspektion till sommaren då för att säkerställa att allt har bibehållit sitt städade skickChrissofsweden skrev:Idag har jag sorterat mina elverktyg. Det har ju blivit så att man samlat på sig lite av ditten och datten allt eftersom behovet uppkommit. Det har skruvats lite 12V, lite uttag, lite lampor, lite *censur* och så
I början hade jag lite plock i en Ikea-bag där innehållet snabbt växte till en salig röra. Sen flyttade vi till huset och jag kompletterade upp med en plastpåse från Feltema. Samma visa där = salig röra.
Tusentals delar (50 % i småpåse, 50 % löst liggandes) med klammers i olika storlekar, kabelskor, kontakter mm.
[bild]
Köpte askar och sorterade upp allt som jag tyckte var värt att spara. En hel del får gå till ÅVC.
[bild]
[bild]
Sen blev det en väska så att förvaring och arbete blir lite smidigare. Grymt skönt med lite med översikt över prylarna.
[bild]
[bild]
Redigerat:
Fick äntligen tid att bygga lite hyller i mitt virkesföråd, så folk kan se lite bättre vad som finns att köpa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Sorterat 26 kilo blandade skruvar och bultar och muttrar och kilar och smörjnippor. Har 25 kilo kvar att sortera.
Skrothandlaren i Vasa har fått tag på några ton från någon lagerstädning och säljer billigt ur lådorna åt den som vill ha.
Skrothandlaren i Vasa har fått tag på några ton från någon lagerstädning och säljer billigt ur lådorna åt den som vill ha.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Vi ser fortfarande bara en del av bilden, kan vara genetiskt, lite osäkert, kan vara åldersrelaterat också, mera osäker på att så är fallet eftersom jag alltid har haft en ålder, kan du inte beskära bilden?SC Aero skrev:
Ta bort de båda högra kvadraterna och den nedre vänstra...
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Ser ingen såg, men den kanske kommer på nästa bild.
Ni vet han Caesar: Veni vidi vici, Jag kom, jag såg, jag segrade. Kom han först
Ni vet han Caesar: Veni vidi vici, Jag kom, jag såg, jag segrade. Kom han först
Gjorde en ny spånbrytare till min Esteel 4 som var för kort, gjord av en bit med skräp, blev ganska tjock, påminner lite om en hock. Tyvärr blev det fel igen så nu blir det antingen att tigsvetsa åter hålen och borra nya lite längre upp, eller bygga på mera material på framsidan.