1 196 315 läst · 5 416 svar
1196k läst
5,4k svar
Coola arkitektritade hus till salu
Renoverare
· Stockholm
· 18 326 inlägg
Zlatan verkar mest dissa damfotboll nu för tiden.
Renoverare
· Stockholm
· 18 326 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 326 inlägg
Nej men det har inte gått fyra år än
Såg ett liknande i ett tv-program om arkitektur. Där hade de en cell och en flygel på balkongen där det i dag är ett matbord. Snyggt hus, om vi nån gång skulle flytta kan jag tänka mig ett sådant hus.Snigla skrev:
Jag kanske inte skulle gjort allt precis som de gjort.. men det var en mäktig renovering.. och ett gott exempel på hur "värsta kråkslottet" kan få nytt liv!Hemmakatten skrev:
Blir ofta lite sorgsen över alla fina hus/slott/gårdar runt om i världen.. som bara står o förfaller!
Självbyggare
· SE4
· 3 169 inlägg
Men för 60miljoner , kan det då inte eventuellt gå att få låna lite till så man kan flytta det till något naturskönare.
Måste nog vara bland de coolaste till salu på länge , Men rördragningen till toa stolen på en av bilderna var då bra ful (ja jag är lite yrkesskadad)
Måste nog vara bland de coolaste till salu på länge , Men rördragningen till toa stolen på en av bilderna var då bra ful (ja jag är lite yrkesskadad)
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 445 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 445 inlägg
Rördragning? Ser ut som dom fuskat dit en slang!gustavv skrev:
Och tryck på "citera" på det inlägget du syftar på så forumet förstår vilket objekt du menar. I detta fallet misstänker jag att du menar 60miljoners i gamla stan i inlägg #3519.
http://storangsgatan.se/objekt/?objekt=OBJ22998_1496675401&bildlista#tabs