992 843 läst · 8 026 svar
993k läst
8,0k svar
Vad har ni gjort med er trädgård idag?
Tror ni det är dags att röja längs trädgårdsgången till uppfarten när taxichauffören kallade det för en stig?
Inte då, naturtomter är de vackraste av tomter!MissAnpassad skrev:
Har själv en grusgång från entrén ut till vägen som jag inte lägre använder. Har inte bestämt vad jag skall göra med den - ta bort eller behålla, så det växer tämligen fritt där. Fick lite hjälp i beslutsfattandet när Vägverket i vintras helt sonika tryckte ner en snökäpp mitt i grusgången ute vid vägen. Uppenbarligen är det ingen förutom jag som längre kan se att det faktiskt har varit en grusgång.
Byggde lite på taket till brunnen, tills råsponten tog slut.
Sedan tog jag och slängde ihop en vedbod av lite virke återvunnet av ett plank jag rev för nån vecka sedan. Därefter började jag kapa upp lite träd jag fällde ifjol men tröttnade ganska snart.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sedan tog jag och slängde ihop en vedbod av lite virke återvunnet av ett plank jag rev för nån vecka sedan. Därefter började jag kapa upp lite träd jag fällde ifjol men tröttnade ganska snart.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jagat getingar.
Besserwisher
· The Great North
· 970 inlägg
Njutit av första semesterdagen liggandes i altansoffan med en ny bok medans Glenn (roboten) klippte gräsmattan och lite ogräsrensning för att förena nytta med solbränna.
Inget eftersom jag konstaterade dödsfall på trimmern. Den har varit extremt svårstartad i flera år med missänkt svag gnista och sist jag använde den så tvärdog den plötsligt och gick inte få igång igen. Högst sannolikt att tändspolen gått till de sälla jaktmarkerna. Får ringa närmsta Stiga ÅF på måndag och kolla läget...