4 362 068 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Dom sägs ha gjort dåliga och dyra jobb häromkring också.sinuslinus skrev:Bra jobbat.
Det var en billig ställning! Jag fick betala 27-30 000 för en månad vid takbyte (två olika offerter).
Rustabo är väl ett företagsnamn som ploppat upp lite överallt i någon form av franchise. Kan väl vara vem som helst som jobbar och inte förtroendeingivande kampanjer.
Tillägg:
Snabb googling ger starka varningar för Rustabo. Verkar vara ett och samma företag som jobbar på olika orter, förutom på sin hemmaort.
Hyrde en jordfräs under dagen för att röra om jorden där nya häcken skall planteras.
Gick jättebra tills jag skulle fräsa det sista, vad ligger där? Jo telefonkabeln mellan stolpen och huset. Ungefär 5cm djupt. Så nu är det provisoriskt lagat med det jag hade hemma.
Försöker övertala frugan att det kostar 22500kr att laga kabeln aka dra in fiber. Men det går inte så bra.
Gick jättebra tills jag skulle fräsa det sista, vad ligger där? Jo telefonkabeln mellan stolpen och huset. Ungefär 5cm djupt. Så nu är det provisoriskt lagat med det jag hade hemma.
Försöker övertala frugan att det kostar 22500kr att laga kabeln aka dra in fiber. Men det går inte så bra.
J
JDKahn
Renoverare
· Västra Götaland
· 47 inlägg
JDKahn
Renoverare
- Västra Götaland
- 47 inlägg
Idag har det blivit lite klinker i duschen samt monterat, tryckprovat och byggt in den vägghängda toan
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Ungefär så, sprutar dem på annan plats med först snickerigrund och ett lager snickerifärg. Monterar, spacklar skruvhål och slutstryker med pensel (orkar inte maskera )
Elementskydden blir helt sprutade, men inte på plats .
Ska försöka få tag i en 15mm notfräs imorgon, körde två gånger med en 10mm nu i testen men avsluten i fräshålen blev inte bra.
Elementskydden blir helt sprutade, men inte på plats .
Ska försöka få tag i en 15mm notfräs imorgon, körde två gånger med en 10mm nu i testen men avsluten i fräshålen blev inte bra.
Redigerat:
Medlem
· Stockholm
· 1 392 inlägg
Fick lite inspiration ifrån altan skolan på byggahus. Så jag har såvitt börjat. Men med bara en spade och många stora stenar i marken så går det trögt.
Kommer kort senare på min blogg här på byggahus. .
Kommer kort senare på min blogg här på byggahus. .