4 368 665 läst · 32 114 svar
4369k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 863 inlägg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2 863 inlägg
Städat ut en sopsäck med skit ur bilen.. Röjt på tomten och fixat med traktorn.. Startade men tyvärr samma symtom dvs no brum brum deluxe
Flyttade den till ny plats för demontering 😎
Fixade ihop sista delen av trappräcken
Sättsteg och lite skit kvar 😜
Flyttade den till ny plats för demontering 😎
Fixade ihop sista delen av trappräcken
Sättsteg och lite skit kvar 😜
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skurborste på skaft, med rengöringsmedel för bla klinker och natursten. Det var lite svårt att se om det blev renare när allt var blött. Nu ser man att det blivit lite bättre, men att det verkligen skulle behövas en vända till.
Renast blev iaf krypgrundsluckan!
Renast blev iaf krypgrundsluckan!
Logga in
Skapa konto
Bergo XL "plastgolvplattor" inköpta till garaget, just nu var det två förpackningar för 299 kr på b-hus.. så vi passade på
..kom ihåg tapetlim och spackel oxå - men glömde orange färg till "balken" i garaget.. :/
Logga in
Skapa konto
..kom ihåg tapetlim och spackel oxå - men glömde orange färg till "balken" i garaget.. :/
Sambon är utomlands en vecka så jag satte igång med en snabbrenovering samma dag som hon åkte, av garderoben. Får se vad hon säger när hon kommer hem!
Var lite brist på hyllor. Monterade ner de som fanns som va kassa. (Raden uppe lät jag sitta)
Spackla, slipa, maskera, måla.. gjort på 2 dagar nu! Imorgon ska nya hyllor monteras och sen ska allt som låg i en stor hög där inne snyggt å prydligt sorteras.
Hoppas hon blir lite glad iallafall
Var lite brist på hyllor. Monterade ner de som fanns som va kassa. (Raden uppe lät jag sitta)
Spackla, slipa, maskera, måla.. gjort på 2 dagar nu! Imorgon ska nya hyllor monteras och sen ska allt som låg i en stor hög där inne snyggt å prydligt sorteras.
Hoppas hon blir lite glad iallafall
Logga in
Skapa konto
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Kollat resultatet av andras arbete. En styck flyttad golvbrunn i badrummet. Inte mycket att titta på Konstaterar att föreningens mätningar suger blött. Förhöjd fuktkvot påstod de. Snustorrt säger jag, visserligen efter att det fått stå öppet hela påskhelgen, men hade det varit blött hade det synts.
I huset blev det översyn av brandvarnare och brandsläckare innan jag gick ut och körde ett varv i trädgåden med lite kantgrävning av rabatter och borttag av ormbunkar som de gamla ägarna måste ha älskat. Nu har jag bara ett par kvadratmeter kvar av denna styggelse.
Logga in
Skapa konto
I huset blev det översyn av brandvarnare och brandsläckare innan jag gick ut och körde ett varv i trädgåden med lite kantgrävning av rabatter och borttag av ormbunkar som de gamla ägarna måste ha älskat. Nu har jag bara ett par kvadratmeter kvar av denna styggelse.
Redigerat: