4 361 842 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Högtryckstvätten har haft säsongspremiär idag.
Fått rensa rent alla avloppsdelar till diskbänksavloppet samt silar m.m från diskmaskinen.
Och båda bilarna fick en slarvtvätt när den ändå kommit fram och var ansluten. Avfettning och vaxning och sånt finlir får nog vänta lite på skönare och varmare vårdagar.
Fått rensa rent alla avloppsdelar till diskbänksavloppet samt silar m.m från diskmaskinen.
Och båda bilarna fick en slarvtvätt när den ändå kommit fram och var ansluten. Avfettning och vaxning och sånt finlir får nog vänta lite på skönare och varmare vårdagar.
Tvättat bort cirka 30kg mossa från taket och spacklat väggar har dagen gått åt till.
Ska nu skjutsa hem barnvakten och hoppas barnen somnar i bilen så vi hinner spackla färdigt medan de sover vidare i barnvagn.
Ska nu skjutsa hem barnvakten och hoppas barnen somnar i bilen så vi hinner spackla färdigt medan de sover vidare i barnvagn.
Ajaj, hoppas det blir bra och läker fint.Strip skrev:Igår arbetade jag på egen hand. Pekfinger närmare bestämt. Jag måste missuppfattat det där med överhandsfräs Så när jag ligger där på golvet, halvt avsvimmad ber jag frugan ta ett foto på fingret. Jag påpekar flera gånger att skärpan är A och O, men är det nån som tror att just det gick fram? Nä, det var tydligen viktigare med bandage. Fruntimmer e konstiga.
Men det är nog så att du missuppfattat lite eftersom du heter handöverfräs. Så ha handen över fräsen och inte tvärtom.
Idag blev det bara en runda till tippen med diverse bråte. Alltid lika skoj. Men det va rätt najs, folk verkar inte orka va där klockan nio nu när vi precis ställt om till sommartid. Tre bilar där för förutom jag.
Jag har skurat på mexitegelfasaden. Det har blivit gult nertill och det ser inte så bra ut. Nu har jag stora förhoppningar om att jag ska ha fått bort mycket av det gula. Nu när det är blött så kan man inte se om det blev bättre. Annars får jag ta en vända till en annan dag.