FredrikR skrev:
[bifogad fil]
Tror ni mig om jag säger att jag "flygfotat" en nerblåst nockpanna.. eller lyser det igenom att jag varit ut och lekt/testat grabbens 8års present? :)

<edit>
Förstår inte riktigt varför inte bilden visas..
ska inte pappa få en egen också?

-The difference between men and boys is the price of their toys

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
fgo skrev:
ska inte pappa få en egen också?

-The difference between men and boys is the price of their toys
Före hus och barn och renovering och löpning så lekte jag en hel del med radiostyrda helikoptrar, så till viss del kan man väl säga att jag haft mitt roliga, men drömmen finns om en comeback, eller kanske en fpv-quad. ;)

• Gilla
fgo och 1 till
  • Laddar…
Jag har börjat lacka sop-luckan till tvättnedkastet :)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
fremax och 4 till
  • Laddar…
Och jag har kopplat in vattnet i nya badrummet. Alltid lika spännande att se om man dragit åt alla kopplingar tillräckligt.
Toalettstolen också fastsilikonad i golvet, nu får den härda ett tag innan någon får invga nya tronen.

• Gilla
Jumos och 2 till
  • Laddar…
Skruvat färdigt renoveringsgipsen och satt smyglister på fönstersalningen för att komma i nivå.

Hade vi inte fått för oss att sälja 3 racercyklar och två barncyklar som behövde en ordentlig översyn innan de kunde fotas så hade jag hunnit betydligt mer :D

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Monterat takrokar och skenor på min taklätta. Nu återstår bara att lyfta upp solcellerna samt kabeldragning av DC till min befintliga växelriktare ute i garaget ☺

20160319_164403.jpg
Skapa konto

• Gilla
D09 och 2 till
  • Laddar…
Idag har man skruvat klart alla fibo skivor i badrummet, imorn blir det fogning o lite annat pill innan elektrikern kommer på tisdag,
DSC_0409.jpg
Skapa konto

• Gilla
Goelette och 3 till
  • Laddar…
I går började jag lägga nytt golv i vardagsrummet , blev så klart osams med frugan och beslutade mig för att lägga det själv.:cool:
Idag satte jag dit dom 3 sista golvbitarna som var tvungna att klyvas på längden , ville inte klyva dom ute sent igår kväll för grannsämjans skull.:confused:
Sedan har jag hunnit med att montera alla golvlister och förminskat plåten runt braskaminen så nu är det dörrfoder och fönsterfoder kvar + lite småplock.
Det får bli under veckan eller i påskhelgen.

• Gilla
Goelette och 1 till
  • Laddar…
Krilleman
Jag tänkte tapetsera en fondvägg men tapetrullarna var transportskadade. Dom skickades till mig i två lager wellpapp! Dock så var det inga synliga skador när jag hämtade ut försändelsen och när jag kom hem var rullarna helt ok. Men mär jag började rulla ut tapeterna är båda rullarna skadade. :thumbdown:

Tapeterna handlade på Buildor.se, så det återstår att se hur bra reklamationsavdelningen sköter sig.

Värt att nämna är att inte Buildor själva som skickade tapeterna utan en extern leverantör.

• Gilla
D09
  • Laddar…
Jag har inte gjort så mycket men mattläggaren har legat i :)

image.jpg
Skapa konto

image.jpg
Skapa konto

image.jpg
Skapa konto

• Gilla
Snigla och 4 till
  • Laddar…
Ser ut att bli riktigt snyggt ditt tvättnedkasst :D Ruggigt avis. Ska göra något liknande någon gång i framtiden!

Grundmålat treetexväggarna och masonitväggarna i klädkammaren inför kommande tapetsering. Igår rev jag bort en platsbyggd låda och därmed också ett bomärke från förförra ägaren:

image.jpg
Skapa konto

image.jpg
Skapa konto

image.jpg
Skapa konto

• Gilla
Goelette och 2 till
  • Laddar…
trattalask
Målat bakom elementet. Samt kommit på att man borde lagt in golvvärme. För då hade man sluppit måla bakom ett element. =)

• Gilla
AndersPS och 4 till
  • Laddar…
eppeee skrev:
Ser ut att bli riktigt snyggt ditt tvättnedkasst :D Ruggigt avis. Ska göra något liknande någon gång i framtiden!
Jag hoppas det blir bra :). Vi får se i påsk :)

Redigerat:
Krilleman
krilleman_215 skrev:
Jag tänkte tapetsera en fondvägg men tapetrullarna var transportskadade. Dom skickades till mig i två lager wellpapp! Dock så var det inga synliga skador när jag hämtade ut försändelsen och när jag kom hem var rullarna helt ok. Men mär jag började rulla ut tapeterna är båda rullarna skadade. :thumbdown:

Tapeterna handlade på Buildor.se, så det återstår att se hur bra reklamationsavdelningen sköter sig.

Värt att nämna är att inte Buildor själva som skickade tapeterna utan en extern leverantör.
Kundservice på Buildor har hört av sig. Två nya rullar på väg hem till mig. Återstår att se om dom är packade i en riktig kartong isället för wellpapp denna gången.

Tapetsering innan påsk då månntro?!

• Gilla
D09
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.