Vilken tur du har D09 Att du får kreativa lösningar av vin ! Själv får jag bara huvudvärk av det....;)
Har påbörjat golvläggning i vardagsrummet idag , har kommit ungefär halvägs nu..O även detta jobb ger mig huvudvärk.:confused:
Det får bli en kall pilsner när jobbet är avklarat för denna dag även om det blir i natt. :cool:
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
Kyleman skrev:
Vad är det du har gjort med varmvattnet, vet "myndigheterna" om detta ;-)
Det råder anarki här numera så det finns inga myndigheter 😈
 
  • Gilla
Danne_85
  • Laddar…
D09
Micro skrev:
Vilken tur du har D09 Att du får kreativa lösningar av vin ! Själv får jag bara huvudvärk av det....;)
Har påbörjat golvläggning i vardagsrummet idag , har kommit ungefär halvägs nu..O även detta jobb ger mig huvudvärk.:confused:
Det får bli en kall pilsner när jobbet är avklarat för denna dag även om det blir i natt. :cool:
Imorgon är en ny dag 😎

Man får ta bekymmerna då och lösa dom på bästa sätt... Mera vin kanske 😎
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
harry73
FredrikR skrev:
Mer vin till folket! :)
Ordern är uppfattad och skall verkställas ;)
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
D09
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vinet är slut. 36 grader i badet

Mission complete

Nu kaffe och badbyxor 😎
 
  • Gilla
Jumos och 3 till
  • Laddar…
Börjat måla lite i pannrummet

image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Med vänlig hälsning, fremax
 
  • Gilla
Jumos och 3 till
  • Laddar…
Färdigställt badrummet!

Eftersom mattan och väggarna bara har några år på nacken sparade vi ytskikten och kastade ut allt porslin och alla skåp från mitten av 80-talet:

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Snyggt! Vad är det för skåp?

Med vänlig hälsning, fremax
 
Tackar 😊 Både skåpen och kommoden är Ikeas serie Hemnes. Dock ser inte överskåpet riktigt ut sådär i originalutförande, jag var tvungen att kapa bort en hylla under skåpet pga snedtaket.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Idag har vi kopplat bort och tömt en gammal varmvattenberedare från 70-talet som stått i hallen, dragit om inkommande vatten ut till den nya beredaren och kopplat in det, allt gick smidigt tills vi började fylla upp nya beredaren och väggfästet släppte lite halvt från beredaren.

Vilket resulterade i att vi fick stänga vattnet och tappa ur den men det gick lite tokigt haha. Jag sprang för att stänga av inkommande så röris kunde släppa kopplingarna med i kaoset som vi befann oss i med en beredare på 200 kg som hänger på trekvart så vred jag istället å max och sa att det var stängt vi fick oss en räjäl kallvattendush hahahahah, kul nu i efterhand. allt sitter iaf nu på plats nya rör nya kopplingar o ballofixer till allt :D
 
  • Gilla
AndersPS och 3 till
  • Laddar…
D09
Danne_85 skrev:
Idag har vi kopplat bort och tömt en gammal varmvattenberedare från 70-talet som stått i hallen, dragit om inkommande vatten ut till den nya beredaren och kopplat in det, allt gick smidigt tills vi började fylla upp nya beredaren och väggfästet släppte lite halvt från beredaren.

Vilket resulterade i att vi fick stänga vattnet och tappa ur den men det gick lite tokigt haha. Jag sprang för att stänga av inkommande så röris kunde släppa kopplingarna med i kaoset som vi befann oss i med en beredare på 200 kg som hänger på trekvart så vred jag istället å max och sa att det var stängt vi fick oss en räjäl kallvattendush hahahahah, kul nu i efterhand. allt sitter iaf nu på plats nya rör nya kopplingar o ballofixer till allt :D
😁😁😁😂😂😂
 
D09
image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Monterat lite interamlaneritrappan grejor

Målat soffbordet.. Målade vidare på lite fler möbler 😳

Röjt ute och fyllt en kärra med bröte..

Uttalat en förbannelse mot snön, lagt ut lite grejor till försäljning och har sålt en del 👍🏼

Snart ska grabben hem och då ska jag slänga han i badet 😎
 
  • Gilla
Jumos och 1 till
  • Laddar…
Målat ett fönster, kanske rent av får upp det till påsk! :wow:
 
Visa bilaga PICT0012.jpg
Tror ni mig om jag säger att jag "flygfotat" en nerblåst nockpanna.. eller lyser det igenom att jag varit ut och lekt/testat grabbens 8års present? :)

<edit>
Förstår inte riktigt varför inte bilden visas..
 
Redigerat:
  • Gilla
Ramnemark och 3 till
  • Laddar…
trattalask
Full rulle denna helg. Har bara hunnit med lite smått pill. Ska måla det sista i veckan dock. Sen är det bara resten kvar. =)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.