4 362 305 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 478 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 478 inlägg
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 478 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 478 inlägg
Inte idag - Men igår - Shoppades 400kilo kakel och fix till tvättstugan, nu händer saker här hemma!
Frågade frugan om en till HEMI 5.7 liters V8 i form av en Dodge Charger till infarten, svaret jag fick var om bara tvättstugan och badrummet blir klara så visst!
Av någon konstig anledning så började det hända sjuuuukt mycket härikring... :wow:
Frågade frugan om en till HEMI 5.7 liters V8 i form av en Dodge Charger till infarten, svaret jag fick var om bara tvättstugan och badrummet blir klara så visst!
Av någon konstig anledning så började det hända sjuuuukt mycket härikring... :wow:
Redigerat:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Ha ha Gillar iofs när det kommer rejält så man ser en riktig stråle från slungan och snygga kanter när den skär igenom.. Detta snöfallet var bara irriterande.. För lite för att göra något större projekt av och för mycket för att skita iKnockOnWood skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
I dag har jag sågat runt braskaminen med hjälp av en multimaskin för att kunna få bort skyddsplåten på golvet.
Om förra ägaren hade tänkt till innan han installerade grejorna så kunde han ju ha gjort ett uttag i plåten istället för att ställa braskaminen ovanpå.:banghead:
Nu kan jag nog lyfta braskaminen några mm och få bort resten av plåten och om några veckor kunna byta ut golvet.
Ångrar inte en sekund att jag köpte ännu ett verktyg.
Om förra ägaren hade tänkt till innan han installerade grejorna så kunde han ju ha gjort ett uttag i plåten istället för att ställa braskaminen ovanpå.:banghead:
Nu kan jag nog lyfta braskaminen några mm och få bort resten av plåten och om några veckor kunna byta ut golvet.
Ångrar inte en sekund att jag köpte ännu ett verktyg.
Hjälpt 2 vänner att riva 50 m2 altan. Känns i kroppen om man känner efter ordentligt ;-)