4 367 688 läst · 32 112 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
På söndagar gör jag inget tungt för det blir dubbel börda att bära. Först den fysiska utmattningen sen tyngden på axlarna av att ha syndat på det! Om det inte är en synd att jobba på söndagar längre så borde det vara det :wow:
Så inget kroppsligt arbete men däremot har jag funderat om det går att lösa spisfläkten på ett bra sätt, har en stor spiskåpa i plåt och en eftermonterad fläkt inne i den ovanför spishällen. Problemet jag har är att det verkar svårt att hitta spisfläktar som har manövervreden/knapparna neråt, på undersidan.
Får fundera vidare, det är lagomt söndagsjobb
Så inget kroppsligt arbete men däremot har jag funderat om det går att lösa spisfläkten på ett bra sätt, har en stor spiskåpa i plåt och en eftermonterad fläkt inne i den ovanför spishällen. Problemet jag har är att det verkar svårt att hitta spisfläktar som har manövervreden/knapparna neråt, på undersidan.
Får fundera vidare, det är lagomt söndagsjobb
Monterat bort spis, diskmaskin, samt kylskåp. Imorgon kommer golvläggaren, ska bli fantastiskt att få ett köksgolv som går att göra rent! Synd bara att vi inte gjorde det innan vi satte köket, hade blivit lite bättre...
Idag har jag även vart konsulterande elektriker på telefon till lillebror som ska ge sig på att renovera sin lägenhet. Tyvärr är det en bit mellan Umeå och Halmstad så jag kan inte hjälpa till fysiskt
Renoverare
· Stockholm
· 18 373 inlägg
Ta bilen dit och hjälp till, på vägen kan du stanna i Sandviken och få en köksluckaRamnemark skrev: