Idag har jag dragit en kabel till det nya vägguttaget till den extra frysen i tvättstugan :). Ser inte mycket ut men tog ett par timmar :)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Idag har jag inte gjort ett dugg på mitt eget hus, men hjälpt en kompis att riva i ett kök, mer specikt fått loss en gammal originalkyl från 60-talet, som satt fastspikad(!) från skåpen på vardera sidorna...

• Gilla
jonmo
  • Laddar…
MathiasS skrev:
Tapetseringen verkar ha gått bra men hur fan får man till takpanelen i ett sådant rum?
Festool;) klarar biffen

Inventerar som bäst whiskyförrådet.

• Gilla
Pagno och 2 till
  • Laddar…
I dag har jag hjälpt min dotter och hennes sambo att montera bort lister och börjat att tapetsera i ett blivande barn rum.
Har även tagit och borrat upp ett hål i takpanelen (i ett annat rum) då förra ägaren satte takpanel men struntade i att ta upp hålet för takdosan under panelen.
Har dock inget gjort med mitt egna hus.;)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fick lagt färdigt listbanden, så nu börjar det närma sig, Grand finale:)

• Gilla
AndersPS och 5 till
  • Laddar…
Skottat snö, förberett för fiberdragning med vp-rör, och skottat snö igen..

Sjukstuga här, men vi har med gemensamma krafter.. lyckats fästa två lådfronter på skenor (diskmaskinsfront) och insett att vissa delar från det att vi köpte diskmaskinen är borta.. och de ska tydligen användas nu när den ska fästas :(

Först snöskottning hemma och hos grannen (de blev glada), sen snöbollskrig och plockat undan lite på vinden inför isoleringsleverans. Bar också upp de 5 meter långa rören till värmen på vinden. De gick precis att få upp för den svängda trappan till vinden.
Sen teater och restaurangbesök ikväll med familj och goda vänner. En bra dag!

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Provkört nya snöslungan, förberett för ny garageport, beställt en 5000x2125 crawford port, ska bli grymt skönt att slippa skrapa rutorna i framtiden 👍

S
buspojken skrev:
Provkört nya snöslungan, förberett för ny garageport, beställt en 5000x2125 crawford port, ska bli grymt skönt att slippa skrapa rutorna i framtiden 👍
säg inte det. plötsligt är garaget fyllt och bilen är utomhus igen :cool:

• Gilla
AndersPS och 2 till
  • Laddar…
D09
P-plats skrev:
Idag har jag skruvat upp nya armaturer i garaget MEN jag borde ha kapat av fästena till nya porten som sticket ner istället..
Aj! :(

[bild]
😳😳😳

Wtf

Ser ut som en brottsplats från GW 😳

Ska man skriva RIP eller krya på dig ? ;)

• Gilla
P-plats och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
"Krya på dig" passar nog bra.

Efter skadan så tänkte P-plats "Fort, var är telefonen, måste ta en bild!", så något R.I.P är knappast aktuellt. :cool:

Så, Krya på dig! P-plats! :)

• Gilla
D09 och 3 till
  • Laddar…
Krya på dig P-plats!

• Gilla
P-plats
  • Laddar…
Bilden är allt tagen några timmar senare för jag var ju "tvungen" att gå ut och måla igen... :surprised:
Det bultar i pannan men känns bättre med era krya på dig hälsningar! (y)

• Gilla
D09
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.