4 362 173 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Idag har jag inte gjort ett dugg på mitt eget hus, men hjälpt en kompis att riva i ett kök, mer specikt fått loss en gammal originalkyl från 60-talet, som satt fastspikad(!) från skåpen på vardera sidorna...
Inventerar som bäst whiskyförrådet.
I dag har jag hjälpt min dotter och hennes sambo att montera bort lister och börjat att tapetsera i ett blivande barn rum.
Har även tagit och borrat upp ett hål i takpanelen (i ett annat rum) då förra ägaren satte takpanel men struntade i att ta upp hålet för takdosan under panelen.
Har dock inget gjort med mitt egna hus.
Har även tagit och borrat upp ett hål i takpanelen (i ett annat rum) då förra ägaren satte takpanel men struntade i att ta upp hålet för takdosan under panelen.
Har dock inget gjort med mitt egna hus.
Sjukstuga här, men vi har med gemensamma krafter.. lyckats fästa två lådfronter på skenor (diskmaskinsfront) och insett att vissa delar från det att vi köpte diskmaskinen är borta.. och de ska tydligen användas nu när den ska fästas
Först snöskottning hemma och hos grannen (de blev glada), sen snöbollskrig och plockat undan lite på vinden inför isoleringsleverans. Bar också upp de 5 meter långa rören till värmen på vinden. De gick precis att få upp för den svängda trappan till vinden.
Sen teater och restaurangbesök ikväll med familj och goda vänner. En bra dag!
Sen teater och restaurangbesök ikväll med familj och goda vänner. En bra dag!