4 367 496 läst · 32 112 svar
4367k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Och skulle man råka kapa några elledningar medans man river väggar blir man inte strömlösiSnobben skrev:
Ja med denna lär man kunna demontera mindre träd utan större bekymmer.
Du slår som blixten; hårt, men aldrig på samma ställe två gånger
Men finns det blå Bosch strykjärn? Det har jag missat! Var har du köpt det??? Frugan ska få en Bosch i julklapp i år!
Men finns det blå Bosch strykjärn? Det har jag missat! Var har du köpt det??? Frugan ska få en Bosch i julklapp i år!
Redigerat:
Köpt 6000 centimeter golv. Slipat spackel. Spacklat mer. Rengjort element. Målat bakom element. Grundat treetex med panelgrund infört tapetsering. Motvilligt konstaterat att alla foder och element också måste målas. Suttit mitt på golvet och funderat på att det fortfarande känns som vi tar två steg framåt och ett stort tillbaka av allt fusk vi hittar eftersom. Konstaterat att vi har åtta rum kvar att fixa när vi är klara med detta.
Andningsskydd körde jag. Nu har vi en luftrenare utanför, en avfuktare i badrummet och fläkten igång. Men jag har nog fått ut det mesta mögliga. Lite att ta imorgon med. Men det luktade inte alls innan vi tog bort duschen och kaklet :OBödde skrev: