3 780 545 läst · 12 845 svar
3781k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Ja jag köpte en sådan då mä.och har en km till bolist så det kan inte bli bättre själv tror jag bolist gör detta medvetet för att folk ska börja handla där och sedan visar. De sin goda vilja genom att låta köpen gå igenom.dof skrev:
Medlem
· Västra Götaland
· 2 298 inlägg
Kanske inte ofta, men som sagt med slitna trösklar, en gammal trapp och en hel del fönster som behöver kärlek så kommer den säkert att användas - Nästa sommar eller nått. Tänker man ur det andra perspektivet, för 591kr då har jag en när jag väl behöver den - Det smärtar ju inte direkt.... Jag skall då inte sälja min vidare om den uppfyller mina förväntningar gällande funktionalitet.nimhed skrev:
Jag hann beställa en strax före kl 09. Jag köpte en från tyskland för ca 2 500 kr för något år sedan men sålde den oanvänd ett år senare till ungefär samma pris. Kände dock att det var dags för en ny igen när priset var så himla bra. Lackfräsen verkar vara en otroligt bra produkt för just dom situationer som den är gjord för.
Sälja verktyg? Hädelse!
Fick tag i en, (om nu köpet går igenom) hade inte koll på att det var riktigt såpass bra pris som det faktiskt var.
Såg bara framför mig hur mycket tid jag sparat om jag hade haft en i somras när jag skrapade 14 lager färg från två gamla innerdörrar. Skulle gladeligen betalat 600:- för bara det (men inte 3000).
Och det kommer säkerligen fler snarlika jobb framöver.
Fick tag i en, (om nu köpet går igenom) hade inte koll på att det var riktigt såpass bra pris som det faktiskt var.
Såg bara framför mig hur mycket tid jag sparat om jag hade haft en i somras när jag skrapade 14 lager färg från två gamla innerdörrar. Skulle gladeligen betalat 600:- för bara det (men inte 3000).
Och det kommer säkerligen fler snarlika jobb framöver.
Redigerat:
Jag köpte den givetvis för att använda den också, har kikat på den tidigare men inte riktigt kunnat motivera att betala 2500:-
Jag köpte även den tidigare dyckertpistolen, men den gav jag bort som en födelsedagspresent.
Intressant att detta hänt två gånger på en så kort tidsperiod.
Jag köpte även den tidigare dyckertpistolen, men den gav jag bort som en födelsedagspresent.
Intressant att detta hänt två gånger på en så kort tidsperiod.