317 293 läst · 1 132 svar
317k läst
1,1k svar
Erfarenheter AM 330X
Förstår inte riktigt hur du menar. Ja det krävdes en ny firmware för att detektera det nya kortet. Handlarens programvara vet jag inte vad det är. Man måste väl uppdatera via dem.
en intressant fråga är vad som händer om man uppgraderar en 320. I nya kortet sitter en gps. Det har ju inte 320 från början.
en intressant fråga är vad som händer om man uppgraderar en 320. I nya kortet sitter en gps. Det har ju inte 320 från början.
merka at min 330 x ikkje gjekk ut av laddestasjonen. Det viste seg at når eg prøvde å gå in på skjermen(tastaturet) skjedde ingen ting der vart lys i skjermen men det står husquarna 330 x .
thats all!
prøver å slå den av . men får ingen response (den er fremdeles på). finnes det ingen reset knapp
Noen som har hatt dette problemet?
thats all!
prøver å slå den av . men får ingen response (den er fremdeles på). finnes det ingen reset knapp
Noen som har hatt dette problemet?
Medlem
· Skaraborgs län
· 55 inlägg
Någon som vet hur man får bort kapslarna för hjulmuttrarna på bakhjulen på 330x
Tänkte byta till nya hjulborstar
Tänkte byta till nya hjulborstar
Medlem
· Skaraborgs län
· 55 inlägg
Ska installera min connect imorgon och inser att hag behöver ett kontantkort.
Detta verkar vara en djungel som jag hittills varit förskonad från. Vad ska man välja!? Dom flesta verkar ha begränsad giltighetstid för påfyllningen.
Behövs någon sms- eller uppringningsfunktion, dvs kommer klipparen att ringa eller sms:a mig vid larm etc?
Detta verkar vara en djungel som jag hittills varit förskonad från. Vad ska man välja!? Dom flesta verkar ha begränsad giltighetstid för påfyllningen.
Behövs någon sms- eller uppringningsfunktion, dvs kommer klipparen att ringa eller sms:a mig vid larm etc?
Så länge du laddar en gång per år så är det lugnt, jag kör comviq kontant och prisplan bas. Har satt in en hunka så får vi se hur länge det räcker, Den kan bara smsa ingen voice, samt data över gprs. https://www.comviq.se/kontantkort/ovriga-prisplaner
Medlem
· Skaraborgs län
· 55 inlägg
Hur mycket kostar det att installera connect
Någon som vet
Någon som vet
Medlem
· Skaraborgs län
· 55 inlägg
Tack så mycket för svaren