Mikael_L
Det finns ju möjligheten att baka sockerkaka och sitta inne och dricka kaffe också. :cool:

• Gilla
Kromo
  • Laddar…
D09 - snälla låt bli! Det här är enda lediga dagen för mig på flera veckor och det ösregnar ju ute... Gå in och sätt dig människa och sluta greja med vägen!

;)

• Gilla
Micro och 2 till
  • Laddar…
D09: är det inte dags för dig att skaffa 4-hjulsdrivet eller t o m en bandvagn, så du kan låta bli vägen? Det bara regnar och regnar... ;)

• Gilla
D09
  • Laddar…
Kittat mitt grundmålade fönster... Vad härligt det känns att använda riktigt linoljekitt, känslan i händerna när man knådar det och lukten när man för händerna mot ansiktet, helt fantastiskt, livskvalité kallar jag det.

• Gilla
Kapten_Haddock
  • Laddar…
D09
Ni klagar ;)

Det är ju min väg som har en förbannelse ha ha

Funderar på att starta en stiftelse " Asfaltera D09s väg och solen ska skina för evigt " ;)

• Gilla
Dalbotant och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L
Finns det något kontonummer än?

• Gilla
D09
  • Laddar…
Det märks att D09 var på vägen igår. Det öser ner! :(

Hav tröst, nu lättar det!

Man kan nästan se solen :)

D09
KnockOnWood skrev:
Hav tröst, nu lättar det!

Man kan nästan se solen :)
Klart ;)

Jag har varit på jobbet sen kl06 ;)

Vänta bara

Ps. Kontonr kommer =P

• Gilla
xdigger
  • Laddar…
Mikael_L
Fast till D09's försvar må jag väl säga att idag verkar regnandet styras av mig. :eek:

Tre ggr har jag avbrutit jobbet på altanräcket.

Två ggr har jag kollat ut genom fönstret och sett att "Nu har det ju slutat regna, och verkar nästan lite stabilt".
För att då gå ut, släpa fram alla verktyg, ta av presenningen från kap/geren, fram med skruvsortiment osv osv, Och så bara hinna dra i en eller två skruv innan det börjar regna igen. :mad:

Känner mig som en riktig regnmakare idag. :(

• Gilla
xdigger och 1 till
  • Laddar…
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hackat bort en sten i skorsten och konstaterat en kanal som inte leder nån vart, däremot bakom stenen där inne finns en eldningskanal som leder ner till tvättstugan. Nu inväntar jag rätt gubbe som kan berätta om jag får göra så som jag vill. :confused:

• Gilla
berne88
  • Laddar…
D09
Mikael_L skrev:
Fast till D09's försvar må jag väl säga att idag verkar regnandet styras av mig. :eek:

Tre ggr har jag avbrutit jobbet på altanräcket.

Två ggr har jag kollat ut genom fönstret och sett att "Nu har det ju slutat regna, och verkar nästan lite stabilt".
För att då gå ut, släpa fram alla verktyg, ta av presenningen från kap/geren, fram med skruvsortiment osv osv, Och så bara hinna dra i en eller två skruv innan det börjar regna igen. :mad:

Känner mig som en riktig regnmakare idag. :(
Ska strax lösa av dig så du får vila lite ;)

Dagens spontaninköp :)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
Trotsade regnet idag och la ut slingan till nyförvärvet Automower 310. Den regnjackan är inte vad den utger sig för ��
Men Lilla Guppen startade snällt och följde ledtrådarna, inga stopp ännu. Dock har han en förkärlek för närodlat. Jag måste försöka lura ut honom på längre utflykter. (Ja, det är en han ��)

• Gilla
xdigger och 1 till
  • Laddar…
Monterat vattenutkastare och tittat på när muraren fogat om skorstenen och sambon målat fönsterfoder.

• Gilla
xdigger och 1 till
  • Laddar…
Målat ett fönster med första lagret täckfärg och oljat ett annat, TERPENTIN!!! Mumma go lukt!

• Gilla
D09
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.