1 197 826 läst · 5 418 svar
1198k läst
5,4k svar
Coola arkitektritade hus till salu
Ja det var ju en aning udda. Säkert någon som har tänkt göra något ovanligt och börjat renovera, men har avbrutit av någon anledning. Ser ju ut som att han har börjat sätta upp väggar osv. i plyfa men inte haft tid/ork/ekonomi för att få dit ytskiktet/gips osv.knipo skrev:
Eller så är det meningen att det skall se ut sådär, frågan är vem som är villig att bo i något sådant där förstås.
Ser ju inte direkt ut som någon sliten men modernt inredd takvåning i New York precis, utan är bara "udda" som det ser ut just nu, tycker jag. Men häftigt kan det bli med lite arbete
Administrator
· Skåne
· 7 849 inlägg
Det där har jag hört talas om. En arkitekt som höll på med det.
Vem har egentligen skrivit bildtexterna? Kan ha varit de fånigaste jag läst på länge. Köksbilden med texten "läckert" slås ju endast av "svävande trappor" - som ju inte är ett dugg svävande, de är ju inbyggda och alltså precis motsatsen till svävande?
För övrigt måste spisfläkten vara den i särklass mest opraktiska någonsin, glasskivor som kommer bli fulla med fett så fort man drar på plattan? Jag är väl gammal och tråkig men jag förstår verkligen inte hur ägaren tänker.
För övrigt måste spisfläkten vara den i särklass mest opraktiska någonsin, glasskivor som kommer bli fulla med fett så fort man drar på plattan? Jag är väl gammal och tråkig men jag förstår verkligen inte hur ägaren tänker.
http://w4.objektdata.se/pregen/505/OBJ24315_1403134505/Hemnet.htm
Dalbotös och KnockOnWood det här får ni ju inte missa, kanske er första gemensamma bostad, garanterat fri från glasfläktar! Låt er inte luras av första bilden, insidan är totalt smaklös
Dalbotös och KnockOnWood det här får ni ju inte missa, kanske er första gemensamma bostad, garanterat fri från glasfläktar! Låt er inte luras av första bilden, insidan är totalt smaklös
Det är ju lite liksom med vita kylskåp vs. rostfria. Vill jag ha ett kylskåp som alltid är fult eller ett som inte är så snyggt när det har fingeravtryck men går att få snygg om jag gnuggar ordentligt med trasan.Dalbotös skrev:
Sen måste man ju förstå att köket egentligen är en inredningsdetalj och inte för att användas, maten bör faktiskt tillagas av proffs på restaurang, lika lite som en amatör bör installera el bör man själv som amatör laga mat, ni har väl hört om salmonella, listeria, campylobacter, norovirus, stafylokocker? Dödar många fler än elektricitet
Den är knepig, det är vanligare att man dör av att äta mat än att laga mat, så kanske man borde låta bli eller rent av förbjuda att äta mat.
sen är det ännu fler som dör av att inte äta mat, så kanske vi borde äta mat hela tiden?
sen är det ännu fler som dör av att inte äta mat, så kanske vi borde äta mat hela tiden?
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 478 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 478 inlägg
Hovås, utanför Göteborg
http://www.residence.se/till-salu/objekt/?obj=OBJ28647_1172131127&g=&objtypes=0#.VSuT1_msWpc
http://www.residence.se/till-salu/objekt/?obj=OBJ28647_1172131127&g=&objtypes=0#.VSuT1_msWpc