9 183 läst · 71 svar
9k läst
71 svar
Kommer inte åt Forumet via appen
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Det stämmer. Första versionen av appen i Android kommer varken innehålla notifieringar eller förbättrad visning av bevakningar men så fort vi har förbättrat bevakningssidan i mobilen så kommer den även att bli användbar i appen. I dagsläget finns den funktionen inte ens i vanliga sajten annat än om du går in på http://www.byggahus.se/forum/usercp.php där den ser förskräcklig ut.
Jag har inte gjort ett enda inlägg och knappt läst sen tt stödet försvann och jag kommer inte göra fler inlägg efter detta heller. Mobilsidan är totalt värdelös.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Det är tråkigt att höra. Vad är det som gör mobilsidan värdelös/vad är det som fungerar dåligt? Vilken mobiltelefon använder du?
Den är seg. Den ser trist ut och den saknar massor av det jag gillar med tt typ notifikationer osv. Använder Samsung galaxy note 3
När man söker där, hittar en tråd man vill läsa, och sedan backar tillbaka så kommer man inte till sökresultatsidan.Per Eskilsson skrev:
En grej jag noterade, och retade mig på idag.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 416 inlägg
Jag förstår inte denna förvåning över att mobilsajten är dålig. Man behöver inte ens jämföra BH-appen/Tapatalk med mobilsajten sida vid sida, utan det står klart långt innan att mobilsajten ligger ljusår efter BH/TT. Den är inte en acceptabel ersättare, om det nu var tanken när TT stängdes ned.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Jag stör mig på att jag kommer till sista inlägget i, för mig, obesökta trådar.
Men många trådar jag prenumererar på kommer jag till första inlägget @#$#@@...
Jobbigt tex. I "värsta elkopplingen" som jag följer.
Men många trådar jag prenumererar på kommer jag till första inlägget @#$#@@...
Jobbigt tex. I "värsta elkopplingen" som jag följer.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Du kan själv ändra så att du alltid kommer till "Första olästa" under Inställningar > Redigera profil. I dagsläget måste du tyvärr byta till desktopvarianten för att utföra ändringen.cust3000 skrev:
Redigerat:
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Mobilsajten funkar ganska bra iphones (vilket de flesta av våra besökare har) men tyvärr mindre bra i androidmobiler. Det allra största problemet i android är att det man hoppar högst upp när man backar tillbaka. Vi har fortfarande inte hittat vad felet beror på men vi hoppas kunna åtgärda det inom kort. Ber om ursäkt för besväret.Bo.Siltberg skrev:
Nja...Per Eskilsson skrev:
Förklara då varför jag kommer till första olästa i en del trådar jag prenumererar på...?
Och de trådar jag inte prenumererar på kommer till sista inlägget?
Och en del från början. .?