4 361 311 läst · 32 078 svar
4361k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Håller på att isolera en kattvind, sicket skitjobb. ..
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 407 inlägg
Eldat i pannan...inte bland det vanligaste jag gör i slutet av Juni.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Gjort en trappavsats till källartrappan. Byggt form, grundat med makadam armerat, gjutit och rivit. Väntar nu på att kunna glätta.... Blir en sen natt
Tur man inte räknar alla timmar man lagt på operation återställning efter dräning
Nu är det bara en balkong som ska byggas, 200 löpmeter lärkpanel att spika upp, en altandörr och tre element att flytta, 80 kvadrat takutsprång att måla, två mindre murar och två trappor kvar att gjuta innan 60 kvadrat marksten och 40 kvadrat kullersten ska läggas.
Sen ska jag nog ta en öl.
Tur man inte räknar alla timmar man lagt på operation återställning efter dräning
Nu är det bara en balkong som ska byggas, 200 löpmeter lärkpanel att spika upp, en altandörr och tre element att flytta, 80 kvadrat takutsprång att måla, två mindre murar och två trappor kvar att gjuta innan 60 kvadrat marksten och 40 kvadrat kullersten ska läggas.
Sen ska jag nog ta en öl.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Klockan är över ett på natten, så detta får gälla för gårdagen.
Gjort i ordning en gammal kaninbur inför kläckning av 10-15 små kycklingar nu i veckan.
Att ha dem gående lösa går bra när de är vuxna, men nykläckta kycklingar verkar vara ett allt för lätt rov för skator och andra illbattingar.
Gjort i ordning en gammal kaninbur inför kläckning av 10-15 små kycklingar nu i veckan.
Att ha dem gående lösa går bra när de är vuxna, men nykläckta kycklingar verkar vara ett allt för lätt rov för skator och andra illbattingar.
Legat i en grusbädd med 16/32 och plockat med sambons bil...
Skithandbroms..
Efter att solen är på nedgång och lyser rätt i ögonen så inser jag att jag inte vill tillbringa hela kvällen i gruset så jag går in o nattar lillgrabben istället
Mycket trevligare o läsa godnattsaga
Skithandbroms..
Efter att solen är på nedgång och lyser rätt i ögonen så inser jag att jag inte vill tillbringa hela kvällen i gruset så jag går in o nattar lillgrabben istället
Mycket trevligare o läsa godnattsaga
Redigerat: