4 362 068 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Kom på att det var länge sedan källartoaletten användes så jag lade en redig märla.
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Familjen får nyttja vattnet igen
Logga in
Skapa konto
Suger upp massa äckligt till nya tanken
Logga in
Skapa konto
Den gamla tanken ska upp
Logga in
Skapa konto
Bra jobbat av en 1 tons grävare
Logga in
Skapa konto
Tyvärr så räckte inte sanden, behöver lätt 1 vända till
Så det får bli att ta hem en grävare i sommar och fylla över resten
Det kan väl inte göra någon fara på taket om den inte är helt övertäckt någon vecka?
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 411 inlägg
Gamla tanken ger associationer till grisen på Biltema vars bröl kan få pastor Olsson att åkalla alla de mörka makterna. Vad skulle inte en subbas med en plågad gris kunna göra i denna "högtalarlåda"
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Satt och lyssnade på när grannarna körde någon motordriven röjsåg eller häcksax på eftermiddagen. Det inspirerade mig till att ta fram lien och slå det höga gräset längs tomtgränsen.
Tvättat bort mögel i (o)lusthuset och markerat var ventilationen ska placeras.
Tvättat bort mögel i (o)lusthuset och markerat var ventilationen ska placeras.
Var en snabb sväng på Biltema idag, två underbara,ljuvliga barn stod vid högen med "hundleksaksgrisar" och tryckte på alla de kunde nå samtidigt. Föräldrarna stod bredvid och tittade med förtjusning på sina små monst... jag menar älskliga avkommor. Själv funderade jag på fullt allvar hur långt straffet kan bli för lite snabb inrullning av barn i silvertejp. Borde det inte snarare ha setts som en välgärning?Bo.Siltberg skrev:
De där grisarna är helt makalösa till att låta jobbigt!
Medlem
· Stockholms
· 1 556 inlägg
Det är omöjligt att gå förbi de där grisarna utan att trycka på åtminstone en.Dalbotös skrev:Var en snabb sväng på Biltema idag, två underbara,ljuvliga barn stod vid högen med "hundleksaksgrisar" och tryckte på alla de kunde nå samtidigt. Föräldrarna stod bredvid och tittade med förtjusning på sina små monst... jag menar älskliga avkommor. Själv funderade jag på fullt allvar hur långt straffet kan bli för lite snabb inrullning av barn i silvertejp. Borde det inte snarare ha setts som en välgärning?
De där grisarna är helt makalösa till att låta jobbigt!
Medlem
· Västerbottens län
· 17 886 inlägg
Har bytt 5 st gamla modellen på lövis till den nya automatiska, ska köpa 6 st till så har jag nog bytt alla 15.
Protte
Protte