1 196 615 läst · 5 417 svar
1197k läst
5,4k svar
Coola arkitektritade hus till salu
Ja du.... hur tänkte när det gällde rördragningen överhuvudtaget? Här känns det som man kom på i efterhand...jeppeknaster skrev:
-Ja just jävlar.... Vi byggde huset i sverige,... här blir det tydligen kallt ibland.... ääh vi slänger upp några element....
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Haha, så är det!KnockOnWood skrev:
Var sak har sin plats, I guess...
När vi gör i ordning vårt eget hus så försöker vi i största möjliga mån hålla allting hyfsat "gammeldags" - väljer inga hypermoderna tapeter, river ut klickgolv för att lägga in massiva plankgolv, kommer att byta ut plåttaket (åtminstone någon gång) mot pannor, o.s.v.
Men jag kan ändå gilla detta för vad det är, även om jag tror att man tröttnar rätt fort (vilket även byggaren verkar ha gjort f.ö.)
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Jodå, det huset har varit med i tråden tidigare, jag kommer ihåg "gästrumsutsikten" rakt in i vinkällargallret.....
Edit: Var inte tillräckligt snabb med detta inlägg.....
Edit: Var inte tillräckligt snabb med detta inlägg.....
Fan, man har inte ens råd med båtjäveln
"Sällsynt bra kvällssol" ...
Argumenten sinar aldrig! :|
Argumenten sinar aldrig! :|
Hyrde en stuga i detta område när jag var i 20-årsåldern, otroligt fint gammalt kulturskyddat område. Den här kåken är precis vad jag skulle vilja ha om jag hade pengarna. Lite konstiga färgval och fel golv, men vackert ändå...
http://www.hemnet.se/bostad/fritidshus-8rum-trasthagen-kottla-lidingo-kommun-trasthagen-18-6256630
http://www.hemnet.se/bostad/fritidshus-8rum-trasthagen-kottla-lidingo-kommun-trasthagen-18-6256630
Medlem
· västra götaland
· 969 inlägg
Jättefint hus men varför i hela friden photoshoppar man in en tavelbild i sovrummet? På ena bilden är hundvalparna i färg och på andra är de svartvita samt att det är olika beskuret. Vad vinner man på det? Sovrummet var ju otroligt fint som det var?Larsa skrev:
Badrumsgolvet var knepigt också, i övrigt var det idel "åh vad fint!"