Detta huset är riktigt schysst. Har gått förbi det många gånger och varje gång önskade man att man bodde där.

Nu är det till salu iaf.

Halmstadshus

Kjellstrand skrev:
Detta huset är riktigt schysst. Har gått förbi det många gånger och varje gång önskade man att man bodde där.

Nu är det till salu iaf.

Halmstadshus
Man kan ju undra varför de säljer. Blivit varslade på jobbet :confused:

Men här har du guldchansen då: Bara att slå till :)

Det var ju fint invändigt, men...

Nu kanske det finns bestämmelser som gör det omöljligt, men annars förstår jag inte varför de inte byggt ett hus som tar tillvara havsutsikten bättre? Nu ligger ju gavlen mot havet med få fönster?!

Coolt hus men skulle ha varit kul att ha sett orginalinredningen... kanske finns bilder någonstans? Kjellstrand?

Sista minuten fotografering och blommorna var slut på ICA. Paprika funkar inte så bra i vas som dom tydligen märkte, purjolök skulle varit ett bättre val:rolleyes:

ullberg skrev:
Jag borde hata det som ett löjligt kitch-objekt, men på något sätt blir jag lite tilltalad av att det är så bonkers, och på rätt sida stan dessutom!
Jag hatade det först, men ju mer jag tittar sjunker allt in. Nu älskar jag det!
Skulle dock aldrig kunna bo sådär själv. Mitt hem är spretigt, med olika teman i varje rum.

ceson skrev:
Sista minuten fotografering och blommorna var slut på ICA. Paprika funkar inte så bra i vas som dom tydligen märkte, purjolök skulle varit ett bättre val:rolleyes:
Snarare en smart mäklare/fotograf. Tänk på all gratis reklam dom får nu. Folk delar ju denna länk överallt.

Larsa skrev:
Paprika?

[länk]
Det var ju en variant att sätta färg på de annars sterila "vit-vitt-vitt"-bilderna.........

Förstår inte riktigt vad du menar, men jag vet vem sonen är, du får söka upp honom och kolla på fb efter partybilder :)

Kolla på altanbildernas styling i paprikahuset. Så där gör väl alla med kuddar och mattor mm. Sen blir det så löjligt när man på ena bilden ser mattorna och kuddarna tillsammans. Och nästa bild är det flyttat med kuddarna vid bordet och mattorna tomma. Blir bara dumt.

Paprikahuset är väldigt fint men tomten är helt bedrövlig i mitt tycke

Paprikor är ju både gott och nyttigt! :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.