FredrikR skrev:
Såg du om de hade några kvar? Har en polare som inte fått tummen ur, än.. ;)
Ja, jag såg en box iaf... Sen vars de hade skenorna vette fan...Sticksågen 90 nånting var också nedsatt 30% så den gick för en dryg tusenlapp.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
ullberg skrev:
Det var det inte i Täby, några få verktyg hade en 30% lapp på sig, jag såg inte ett enda med 50% (sänksågen hade dock 30% och stämde med ovan visat pris)

/U
Det står så i annonsbladet på hemsidan... Kollade inte så noga i affären, men det stämmer nog att det bara är utvalda produkter, men tyckte det var bra många.

ullberg
dannan skrev:
Vet du hur många dom hade kvar av sågen? Sollentuna hade inga...
Såg faktiskt inga sågar (var bara där för att klämma på visningsexet) men en hel hög skenor, så är dessa matchade borde det finnas gott om sågar... Ringa tidigt på morgonen är väl bästa sättet att få svar skulle jag gissa

dannan skrev:
Vet du hur många dom hade kvar av sågen? Sollentuna hade inga...

Såg du något annat skoj i Sollentuna, kap/gersåg kanske? :)

jodå. makitas LS0714L för 3500. Bosch stickis. 90-modellen. Tror den var prisad till strax över 1000.
Tror det fanns 4-5 makita kvar när jag var där. Vet ej hur många bosch.

Någon som vet hur det står till med GKT55 och GEX125-150 AVE i Göteborg??

Fick reklam från Swedol, de har drive på en 2-cyl 3hk kompressor med 50l tank. 2500kr ink moms och med en massa tillbehör.

S
tycker ni swedol är bra att handla med?
många ue som vi har får räkning hemskickad varje dag och ett separat kuvärt på varje köp.

Handlar inte så ofta av dem men har inget att invända mot dem. Har eget och inga anställda så jag vet när det kommer faktura och på vad.

SBH skrev:
tycker ni swedol är bra att handla med?
många ue som vi har får räkning hemskickad varje dag och ett separat kuvärt på varje köp.
Inte jättebilliga, men nån kampanj ibland som kan locka, känns som en del 'skit' och en hel del bra.
Är ofta väldigt väldigt tomt i butiken i Borlänge, svårt att förstå att det bär sig.

Robert-san01 skrev:
Fick reklam från Swedol, de har drive på en 2-cyl 3hk kompressor med 50l tank. 2500kr ink moms och med en massa tillbehör.
Har du någon länk till kompressorn? Är ute efter en kompressor och den kanske är bättre än Julas sortiment som jag har tittat på.

Nu får ni lugna ner er lite med tipsen. Jag hinner inte handla i detta tempot ;)

Skämt åsido. Många bra tips.

• Gilla
camaro1969
  • Laddar…
anden2000 skrev:
K-Rauta i Järfälla:
GKT 55 GCE i boxx och med 1600-skena: 3496 kr
GEX 125-150 AVE: 2446 kr
Tack för de tipsen. K-rauta Mölndal hade kvar. De ligger inte framme, men på lager bör det numera finnas 4st gkt55.
K-rauta har just nu även (som påpekats) gst90 för 1150:-. Dock slut i Mölndal.

DOCK så skall ni enligt personalen kunna beställa och betala till aktuellt kampanjpris, oavsett lagersaldo! Dvs det här är inte utförsäljningspriser.

• Gilla
ceson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.