Robert-san01 skrev:
Visste frun om denna tråd så skulle hon sätta barnspärr i brandväggen för den. ;)
Du får be om mer veckopeng....;)
 
ullberg skrev:
Nytta? Den här tråden är ju livsfarlig, så många saker man inte ens visste man behövde... (Tack @frav för trådstarten och alla som bidragit med tips)

/U
Jo det är sant. Det har ju inte gjort livet billigare. Man har ju handlat på sig en & annan bra å ha grej. Mer kommer det garanterat bli. :)

MVH / Fredrik
 
Mikael_L
Jula var uppe nyss i ett inlägg.
Jula har precis börjat en stor rea-utförsäljning av ett tusental utgående varor.
http://www.jula.se/prissankta-produkter/

Ganska bra rabatter, ofta runt 50% eller mer, på Julas redan ganska låga priser. Produkterna är väl vad dom är ...
Glöm inte att mycket är/tar snabbt slut, så kolla saldot innan du åker om du inte vill göra en onödig resa.

Jag köpte en sådan här idag:
http://www.jula.se/search-result/?q=HÖGTRYCKSTVÄTT C115.3-6 PC X-TRA 115 BAR 1,4 KW
 
Mikael_L skrev:
Jag köpte en sådan här idag:
[länk]
Aj då ;)
På 115 bar, då kanske du får ut 60 med lite tur ;) Nilfisk är ju tyvärr ökända för att inte matcha sina specar.
Men som du själv sa, Julas produkter är vad de är ;)
 
Mikael_L skrev:
Jula var uppe nyss i ett inlägg.
Jula har precis börjat en stor rea-utförsäljning av ett tusental utgående varor.
[länk]

Ganska bra rabatter, ofta runt 50% eller mer, på Julas redan ganska låga priser. Produkterna är väl vad dom är ...
Glöm inte att mycket är/tar snabbt slut, så kolla saldot innan du åker om du inte vill göra en onödig resa.

Jag köpte en sådan här idag:
[länk]
Jag kollade igenom alla deras erbjudanden. Många var riktigt bra. Jag valde ut 15 st saker att köpa. Sen kollade jag i lager saldona i samtliga Julabutiker i Stockholm. Om jag åkte till tre olika butiker skulle jag endast få tag på 3 st av alla 15 produkter jag ville ha. Resten var slut överallt. Känns som lockpriser. Dom kan ju knappt ha haft ett lager på det dom sålde ut.
 
  • Gilla
camaro1969
  • Laddar…
Jula har ju haft dessa prissänkningar hela hösten, i början fanns det mesta i nästan alla varuhus. Så lockpriser är det definitivt inte.
 
Anna1984 skrev:
Jag kollade igenom alla deras erbjudanden. Många var riktigt bra. Jag valde ut 15 st saker att köpa. Sen kollade jag i lager saldona i samtliga Julabutiker i Stockholm. Om jag åkte till tre olika butiker skulle jag endast få tag på 3 st av alla 15 produkter jag ville ha. Resten var slut överallt. Känns som lockpriser. Dom kan ju knappt ha haft ett lager på det dom sålde ut.
Fast åtminstone i "min" julabutik är de notoriskt dåliga på att uppdatera saldot. När jag kollade saldot på deras prissänkta korslaser häromveckan var dom slut. Men jag hade ändå ärende till butiken, och kollade på vinst och förlust i hyllan. Det fanns fyra eller fem liggande. På samma sätt har det ju varit åt andra hållet förr, att det enligt saldot ska finnas, men det är tomt i butik.

Så om man inte har alltför långt att åka, kan det ändå vara värt ett försök.
 
Det är med Jula som med restaurang gyllene måsen, de ser "potentialen" i Sveriges ungdomar... Hade jag haft företag hade jag hellre rekryterat bland fokus klienter, hjärntrusten på samhall eller...nä det sista var orättvist, där finns ju trots allt folk med faktisk potential...
 
Mikael_L
thomasx skrev:
Aj då ;)
På 115 bar, då kanske du får ut 60 med lite tur ;) Nilfisk är ju tyvärr ökända för att inte matcha sina specar.
Men som du själv sa, Julas produkter är vad de är ;)
Nu har jag kört den lite, snabb/slarv-vaskat bilen och rengjort en liten pryl.

Men du, den gav faktiskt 120 bar ...


För det står det på slangen ... :p
 
Mikael_L skrev:
Jula var uppe nyss i ett inlägg.
Jula har precis börjat en stor rea-utförsäljning av ett tusental utgående varor.
[länk]

Ganska bra rabatter, ofta runt 50% eller mer, på Julas redan ganska låga priser. Produkterna är väl vad dom är ...
Glöm inte att mycket är/tar snabbt slut, så kolla saldot innan du åker om du inte vill göra en onödig resa.

Jag köpte en sådan här idag:
[länk]
Mina två "klipp" blev en dragsåg,
ImageUploadedByByggahus.se1389210226.981628.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


och en bilningshammare som kommer att behövas under kommande badrums- och tvättstugerenoveringar med brunnsbyten och rördragning i plattan.
ImageUploadedByByggahus.se1389210336.510078.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Stor och tung är den, kostade inte mer än ett par dagars hyra av en märkesmodell.
 
Priset på sänksågen på k-rauta stämmer med butiken i Gävle iaf. Är mellan 30 och 50% rabatt på alla elverktyg.
 
carlbanan skrev:
Priset på sänksågen på k-rauta stämmer med butiken i Gävle iaf. Är mellan 30 och 50% rabatt på alla elverktyg.
Såg du om de hade några kvar? Har en polare som inte fått tummen ur, än.. ;)
 
ullberg
carlbanan skrev:
Är mellan 30 och 50% rabatt på alla elverktyg.
Det var det inte i Täby, några få verktyg hade en 30% lapp på sig, jag såg inte ett enda med 50% (sänksågen hade dock 30% och stämde med ovan visat pris)

/U
 
ullberg skrev:
Det var det inte i Täby, några få verktyg hade en 30% lapp på sig, jag såg inte ett enda med 50% (sänksågen hade dock 30% och stämde med ovan visat pris)

/U
Vet du hur många dom hade kvar av sågen? Sollentuna hade inga...
 
Fanns då minst 5 st kvar i Järfälla när jag var där idag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.