3 780 599 läst · 12 845 svar
3781k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Har en sådan sedan ett par år och är den dragaren jag använder mest.LoJo skrev:
Siktar på att införskaffa en till för placering i inne-verktygslådan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fick precis kvittot!
Tyvärr står det inte på kvittot exakt vilken maskin det är utan refererat till ett Harald Nyborg nummer.
Men jag la kvittot vid etiketten på lådan så man ska se vad det är.
Står iaf att det är en bosch skruvdragare för 799 kr och det fanns maskiner kvar när denna köptes. La den så man ser att det är en L-boxx och att det är 2 batterier med enligt etiketten.
Hoppas detta hjälper dig eller andra som är intresserade av maskinen!
I Karlskrona ville de ha 1399:- för samma paket och förstod inte varför den var så billig i Borås. Tydligen en utgående modell, men Borås-butiken hade visst sänkt den lite i överkant. Så grattis till er boendes i de krokarna!
Harald Nyborg Malmö var även de oförstående.
Skitsnack om utgående modell dock skulle jag vilja hävda, GSR 10,8-2 är en existerande modell.
någon som lyckats köpa hos Hornbach eller annan "prisgarantiaktör"?
Skitsnack om utgående modell dock skulle jag vilja hävda, GSR 10,8-2 är en existerande modell.
någon som lyckats köpa hos Hornbach eller annan "prisgarantiaktör"?
Hornbach har bara 2.0 Ah versionen och den som HN har är väl 1.5 Ah?
Försökte ändå prismatcha på Hornbach med hjälp av kvittot men dom gick inte med på det pga att det inte stod modellbeteckning på kvittot.
1.5 Ah-versionen är väl en utgående modell?
Försökte ändå prismatcha på Hornbach med hjälp av kvittot men dom gick inte med på det pga att det inte stod modellbeteckning på kvittot.
1.5 Ah-versionen är väl en utgående modell?
HN i Helsingborg matchade priset direkt eftersom de hävdade att de skulle ha samma pris i hela Sverige. Ordinarie 1299. Bra inställning. Håller inte riktigt med föregående jämförelse med Lidl och Netto. De har bra grejor inom vissa segment och även ganska bra priser.
1,3 Ah versionen var det jag fick från Borås.bedrup skrev:
Den lär räcka för mina behov.
Synd att det inte gick med kvittot. Men värt att försöka