4 367 193 läst · 32 112 svar
4367k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 893 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 893 inlägg
Kunde inte sagt det bättre själv, sa inte du "nästa vecka" för minst två veckor sedan D09? Snäll pappa du har i alla fall, hjälper dig att bära trots att du pajar hans verktyg, du får hälsa honom att jag är imponerad av hans tålamod...KnockOnWood skrev:
/U
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Kanske dags att vi slutar mobba D09 för den här gången, Ullberg
Grabben har nog fullt upp med barnpassning och alla bilar som han måste provköra.
D09, på lördag åker jag upp till Göteborg.
Säg till om du ha lite hjälp med att bära in praktpjäsen!
Grabben har nog fullt upp med barnpassning och alla bilar som han måste provköra.
D09, på lördag åker jag upp till Göteborg.
Säg till om du ha lite hjälp med att bära in praktpjäsen!
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 893 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 893 inlägg
Ja, det är det nog, själv har jag funderat på om man ska åka till honom för att hjälpa till med sågen, men det känns lite väl om jag inte har vägarna förbi, generöst att erbjuda lyfthjälp, det är nog välkommet...KnockOnWood skrev:
/U
Gjort mitt dagliga besök på Tanumsfönster och lastat och lossat!
Enda skillnaden är att idag fick jag med mig denna pallen med kulturfönster till mig själv
I snart 10år har jag kört dessa fönster så det var väl på tiden att jag körde hem en pall
Enda skillnaden är att idag fick jag med mig denna pallen med kulturfönster till mig själv
I snart 10år har jag kört dessa fönster så det var väl på tiden att jag körde hem en pall
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ha ha lugnt, snälla ni blivit nuförtiden 😉ullberg skrev:
Låter som ni har dåligt samvete för något he he 😜
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 893 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 893 inlägg
Nja, inte dåligt samvete, men ibland känns det som att allt som kan gå snett gör det för dig, vilket du dessutom så generöst delar med dig av i denna tråd (eller så är det bara det att du gör så vansinnigt många saker att den "normala felprocenten" blir sjukt mycket i absoluta tal...)D09 skrev:
/U
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Hade jag bloggat ut hela min byggperiod så hade det nog blivit en bok ha haullberg skrev:
Har nog gjort om det mesta 3 gånger, minst. Sen alla udda händelser runtomkring
Men är man ingen snickare i grund o botten samt gillar att göra / lära mig själv så blir det lätt pannkaka he he