4 355 356 läst · 32 054 svar
4355k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Tyckte att den 5cm långa revan nog var lite stor för plugg, plugg kan man använda om man kört på en spik eller så, när man får en manlig punktering då är det bara att byta däck, dessutom var däcken dåliga.Micke64 skrev:
Medlem
· Uppsala
· 5 896 inlägg
Har inte jobbat med den förut men på Cheapy hade de två varianter. Den här var väldigt stel jfr med glasfiberväv, stickig till tusen (fick ta tunna handskar) och kunde nästan brytas om man var omild och försökte justera den på väggen. Inte följsam på nåt vis. Invändigt 90 gradershörn fungerade men att gå över trubbiga vinklar eller runt hörn var svårt. Där blev det en del rynkor tyvärr.KnockOnWood skrev:
Men den kanske bara ska användas på rena väggar, jag hade ett taperlager sen tidigare.
Satt upp en hylla i lilltjejens rum, fått hem en lastbil och hämtat 2 vändor 16-32 till baksidan.
Imorgon blir det 8 - 9 vändor till
Snart när jag blir avlöst från ungarna ska tavlor flyttas/upp ( sambons påhitt )
Imorgon blir det 8 - 9 vändor till
Snart när jag blir avlöst från ungarna ska tavlor flyttas/upp ( sambons påhitt )
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 890 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 890 inlägg
Städat ut all skräp och prylar från vattenrummet - såg fram emot att titta närmare på den tvättmaskin jag trott var för maskindelar, visade dock bara vara simpel för tyg...
Städat ut bröde ur ena garaget - och trampat i kattskit.
Flyttat ~10 sopsäckar till samlad plats inför bortforsling.
Flyttat runt saker till mer logiska platser.
Klippt gräs - tills ena knivaxeln gickav.
Kollat min elförbrukning under juli.
Städat ut bröde ur ena garaget - och trampat i kattskit.
Flyttat ~10 sopsäckar till samlad plats inför bortforsling.
Flyttat runt saker till mer logiska platser.
Klippt gräs - tills ena knivaxeln gickav.
Kollat min elförbrukning under juli.