4 362 409 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Medlem
· Halland
· 4 006 inlägg
Skrapat bort ful och svartprickig kakelfog i duschhörnan och fogat om. Letar nu efter någon form av efterbehandling att behandla fogen med så jag slipper fula fogar i fortsättningen.
Medlem
· Uppsala
· 5 896 inlägg
Efter några dagar på Bråvalla så är jag mycket nöjd efter att ha kört lite 0-32 bärlager (40ton)med hjullastare i dag....
Målat fönsterkarmar i sovrummet på övervåningen.
Handlat byggmaterial med lillgrabben.
Fick en järnbalk av en stålgrossist, åkte o köpte fika till dom och nu på väg till lekland för lillgrabben
Ser fram emot eftermiddagen då man blir avlöst och kan börja greja
Sugen på att leka med röjsågen lite innan man drar igång
Fick en järnbalk av en stålgrossist, åkte o köpte fika till dom och nu på väg till lekland för lillgrabben
Ser fram emot eftermiddagen då man blir avlöst och kan börja greja
Sugen på att leka med röjsågen lite innan man drar igång
Började med min 90/10 röjsåg, han precis tänka att när den väl är hel så går den fint, sen tvärdog den och har inte velat starta... Tog "skräpbilen" och började hämta vedklabbar hos grannen, fyllde 850 till max och inser att veden väger en den
En vända till och sen började jag klyva, men får avbryta nu för att fixa andra sidan på sambons bil ( skiva, klossar ) ...
Inser att jag borde köpt spik, skruv etc när jag var på bauhaus innan....
En vända till och sen började jag klyva, men får avbryta nu för att fixa andra sidan på sambons bil ( skiva, klossar ) ...
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Splittra inte upp dig på för mycket nu, D09!D09 skrev:Började med min 90/10 röjsåg, han precis tänka att när den väl är hel så går den fint, sen tvärdog den och har inte velat starta... Tog "skräpbilen" och började hämta vedklabbar hos grannen, fyllde 850 till max och inser att veden väger en den
Sågen, sågen, sågen :screwy:
Strunta i sambons bil så länge. Hon har ju ändå ingenstans att parkera innan sågen är up and running.
Var ställer ni bilen nu förresten? På pendlar/samåkningsparkeringen
He he lugntKnockOnWood skrev:
Sambons bil är klar.. Ska provåka den nu annars så är det rätt, såg före bil he he
Jag röjde rent tomten / parkeringen från alla träd med stihlsågen så nu kan en lastbil hälsa på igen
Ny cylinder o kolv samt packningar är beställda till hv sågen så det är en evig 5 dagars väntan =P
En ny punkt till listan blir att hägna in ena tomtgränsen, ny granne snart med stor svart hund som ( inte den ) jag inte har bra erfarenheter av :/
Dom brukar vilja tugga på min "lille" vovve
Redigerat: