ullberg skrev:
Jaså, tar äran för frugans jobb också ;)

Men bra att de blev köpta iaf.
Haha bra där! :p

• Gilla
D09
  • Laddar…
D09
ullberg skrev:
Jaså, tar äran för frugans jobb också ;)

Men bra att de blev köpta iaf.
Ha ha att umgås med barnen vore fel uttryck då jag inte får vara med o leka med legot... Vuxenmobbing :/

He he sitter i köket med sågarbrallorna på, gillar dom skarpt ;)

D09 skrev:
...He he sitter i köket med sågarbrallorna på, gillar dom skarpt ;)
Pics or it didn't happen!
Får vi se lite bilder nu, tack!

Men om du, mot alla odds, skulle få igång sågen: Testa inte brallorna!!!

• Gilla
D09
  • Laddar…
D09
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Utmaning accepterad ;)

• Gilla
erik_n
  • Laddar…
Börjat med panelbytet på fasaden, så nu är några veckor räddade :cool:

Demonterade vvb i tvättstugan för att få dit det sista kaklet och panelen i taket.
Hann även med och foga, kvistlacka och måla panel och få tillbaka vvb!
Nöjd med dagsverket:)

Skrapat bort ful och svartprickig kakelfog i duschhörnan och fogat om. Letar nu efter någon form av efterbehandling att behandla fogen med så jag slipper fula fogar i fortsättningen.

Efter några dagar på Bråvalla så är jag mycket nöjd efter att ha kört lite 0-32 bärlager (40ton)med hjullastare i dag....

Målat väggar i sovrum 2.
Målat ett element och monterat tillbaka det.

KnockOnWood skrev:
Men om du, mot alla odds, skulle få igång sågen:
Nu var du väl taskig. ;) Klart han får igång sågen! (y)

• Gilla
D09
  • Laddar…
Målat fönsterkarmar i sovrummet på övervåningen.

D09
Handlat byggmaterial med lillgrabben.
Fick en järnbalk av en stålgrossist, åkte o köpte fika till dom och nu på väg till lekland för lillgrabben :)

Ser fram emot eftermiddagen då man blir avlöst och kan börja greja :)

Sugen på att leka med röjsågen lite innan man drar igång :)

D09
Började med min 90/10 röjsåg, han precis tänka att när den väl är hel så går den fint, sen tvärdog den och har inte velat starta... Tog "skräpbilen" och började hämta vedklabbar hos grannen, fyllde 850 till max och inser att veden väger en den ;)
En vända till och sen började jag klyva, men får avbryta nu för att fixa andra sidan på sambons bil ( skiva, klossar ) ...

Inser att jag borde köpt spik, skruv etc när jag var på bauhaus innan....

D09 skrev:
Började med min 90/10 röjsåg, han precis tänka att när den väl är hel så går den fint, sen tvärdog den och har inte velat starta... Tog "skräpbilen" och började hämta vedklabbar hos grannen, fyllde 850 till max och inser att veden väger en den ;)
En vända till och sen började jag klyva, men får avbryta nu för att fixa andra sidan på sambons bil ( skiva, klossar ) ...

Inser att jag borde köpt spik, skruv etc när jag var på bauhaus innan....
Splittra inte upp dig på för mycket nu, D09!

Sågen, sågen, sågen :screwy:

Strunta i sambons bil så länge. Hon har ju ändå ingenstans att parkera innan sågen är up and running.

Var ställer ni bilen nu förresten? På pendlar/samåkningsparkeringen ;)

D09
KnockOnWood skrev:
Splittra inte upp dig på för mycket nu, D09!

Sågen, sågen, sågen :screwy:

Strunta i sambons bil så länge. Hon har ju ändå ingenstans att parkera innan sågen är up and running.

Var ställer ni bilen nu förresten? På pendlar/samåkningsparkeringen ;)
He he lugnt ;)

Sambons bil är klar.. Ska provåka den nu :) annars så är det rätt, såg före bil he he

Jag röjde rent tomten / parkeringen från alla träd med stihlsågen ;) så nu kan en lastbil hälsa på igen :)

Ny cylinder o kolv samt packningar är beställda till hv sågen så det är en evig 5 dagars väntan =P

En ny punkt till listan blir att hägna in ena tomtgränsen, ny granne snart med stor svart hund som ( inte den ) jag inte har bra erfarenheter av :/

Dom brukar vilja tugga på min "lille" vovve

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.