Svar 2.

Min enkla motivering är att det är så förtvivlat tråkigt att putsa fönster. Räcker det ? ;-))

Svar 2

Det är nästan exakt tre år sedan vi flyttade in i huset. Fönstrena har ännu aldrig blivit putsade. För en dryg vecka sedan, på nationaldagen, fick vi vårt efterlängtade andra barn. Nu kommer vi att ha ännu mindre tid, till att pusta fönster...

Svar: 2

Mina minons har tappat självförtroendet. Det är så illa att dom inte ens kan tvätta ett fönster. Allt slutar med höga tjut och sura miner. Det är bedrövligt men en Indream WR-201 kan göra skillnad!

Det börjar med en enkel men snillrik uppfinning och slutar med... World domination!

Svar 2
jag vill helt enkelt se vackrare ut!
mvh
Bo

Motivering:
Jag skulle vilja ha en sådan eftersom vi alltid måste hyra in folk för att få till fönsterputsning. Frugan har fibromyalgi vilket gör att hon inte klarar det och jag har ont i rygg och axlar. Därför hade det varit perfekt med en robot.
Självklart kommer en recension av den om jag vinner!

I väntan på att våra husbyggardrömmar går i uppfyllelse bor vi i en lägenhet på tredje våningen. Av ngn anledning är den inglasade balkongen och fönster i samma väderstreck inte vändbara vilket innebär att de aldrig blivit putsade sålänge vi bott här (5+ år) Har legat i fejd med styrelsen att ta hit en fönsterputsarfirma med lift men tyvärr finns det ingen bra stans att ställa upp liften. Ja, ni förstår. Här sitter jag med sketna fönster och frugan är vansinnig och stör sig varje dag. Och här är ju lösningen! Skulle man lägga vantarna på en robotputsare är ju saken löst! Tjoho!

Svar: 2.

Robotten har en kraftig vakuummotor indbygget, som sikrer, at robotten polerer effektivt og sidder forsvar-

ligt fast på glasset, mens den arbejder.

Detta är en produkt som borde vara en standard i alla fastigheter!
Ska bli ett nöje att dela min erfarenhet av Indream Hobot WR-201, arbetar för ett i Sverige starkast växande Bygg & service företag i samarbete med Kommuner, Försäkringsbolag och privatkunder...

Liksom många andra är vi i familjen 1) dåliga fönsterputsare och 2) lata (det ena till följd av det andra, kanske?) och behöver egentligen inte en fönsterputsarrobot, men skulle gärna vilja ha en!

Hej,Svar : 2

Vårt hus ha öppen planlösning, både vågrätt och lodrätt ! Det innebär HÖGA fönster....De har alltid varit moderiktigt tonade i en mörkare grå nyans upptill och sedan fått en successivt ljusare grå nyans för att avslutningsvis vara helt glasklara ;) Jag har nu tröttnat på det och insett att glasklart hela vägen är det nya, och enklaste sättet att uppnå denna förändring är naturligtvis att vinna en robot som fixar det !

Svar: 2 Den suger sig fast med hjälp av vacum.

Svar 2 :

Jag skulle vilja vinna tid !!
Jag hatar verkligen att putsa fönster o har måååånga gamla delade = 4 glas på varje fönster att putsa
*suck* men med ny , spännande teknologi skulle jag kunna få mer tid över till barnen OCH rena fönster ...
(y)

Svaret är nr 2.

Jag är synnerligen skeptisk till att detta ska funka i praktiken. Jag tror baserat på reklamfilmerna att den är så långsam att det nog tar en vecka att gå igenom husets fönster. Vidare så har den i reklamfilmerna i princip bara putsat rena fönster. Hade InDream varit mer trovärdiga så hade dom visat hur den tog hand om tex en fågelskit.
Bästa sättet för Elina och InDream att visa att jag har rätt är att INTE låta mig vinna. Skulle jag mot all förmodan vinna så kommer jag att käka upp en gammal fönsterputsduk om det visar sig att den verkligen funkar i praktiken.

Svar:2

Vill ha, ge mig :p

Svaret är att det håller sig kvar med vakum.

Jag borde vinna eftersom jag har 80kvm att putsa och det är jobbigt..

Svar 2.

Med en sån här robot kanske man kunde få någon av ungarna att hjälpa till men något i huset. Att starta den borde en 2-9 åring fixa tycker jag. Låt mig prova!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.