4 362 382 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 892 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 892 inlägg
Blivit inspirerad av entusiasmen hos en annan användare på BH som har likadan åkgräsklippare som min gamla häck så jag har slipat upp bladen och bytt den väldigt trasiga plastgrillen mot en i trä:
Tiden får utvisa om den tål värmen... (Spännande att behöva olja gräsklipparen på ett nytt sätt framöver)
/U
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tiden får utvisa om den tål värmen... (Spännande att behöva olja gräsklipparen på ett nytt sätt framöver)
/U
Den där ser lite arg ut - som stora elaka käftar Måla en drake kanske?ullberg skrev:Blivit inspirerad av entusiasmen hos en annan användare på BH som har likadan åkgräsklippare som min gamla häck så jag har slipat upp bladen och bytt den väldigt trasiga plastgrillen mot en i trä:
[bild]
/U
Tog fram grästrimmern, slut på bensin.
Tog fram gräsklipparen, slut på bensin.
Tog fram grillen, grillade en rejäl köttbit som jag avnjöt med potatisgratäng och gott samvete efter mitt hårda arbete på förmiddagen
Tog fram gräsklipparen, slut på bensin.
Tog fram grillen, grillade en rejäl köttbit som jag avnjöt med potatisgratäng och gott samvete efter mitt hårda arbete på förmiddagen
Sågade ner en stor ful Rhododendron. Nu får det plats två odlingsramar till. Fast vi nöjer oss nog med en. Sallad och morötter ska vi sätta tror jag.
Make och dotter roade sig med att befria klippan från diverse blåbärsris, gräs och barr, det ska bli ett litet trädäck i anslutning till den sedan. Med hammock på.
Make och dotter roade sig med att befria klippan från diverse blåbärsris, gräs och barr, det ska bli ett litet trädäck i anslutning till den sedan. Med hammock på.