4 367 688 läst · 32 112 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
1. Fått halvt magsår av att utsättningspinnarna från kommunen hamnade oroväckande nära den fina eken - vill inte behöva fälla den..
2. Släpat hundranårton ekgrenar efter att arboristen varit i farten. Flyttat dom från ena sidan av tomten till andra. Lär inte vara sista gången jag släpar dom. Även om det var jobbigt var det grymt skönt att få göra första fysiska insatsen på nya huset! Närmsta året ska min stackars kontorskropp bannemej få veta att den lever!
3. Njutit av min blivande utsikt där fullmånen gick ner över kyrktornet!
2. Släpat hundranårton ekgrenar efter att arboristen varit i farten. Flyttat dom från ena sidan av tomten till andra. Lär inte vara sista gången jag släpar dom. Även om det var jobbigt var det grymt skönt att få göra första fysiska insatsen på nya huset! Närmsta året ska min stackars kontorskropp bannemej få veta att den lever!
3. Njutit av min blivande utsikt där fullmånen gick ner över kyrktornet!
Plockat ut, skrapat, sågat ner, spacklat, slipat och målat innerfönsterbåge #11 och #12 av arton totalt.
På med tätningslister idag och in i den likaledes nymålade fönstersmygen.
Tre fönster kvar.. Påsken är räddad! :|
På med tätningslister idag och in i den likaledes nymålade fönstersmygen.
Tre fönster kvar.. Påsken är räddad! :|
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Uppsala
· 5 896 inlägg
Har inte gjort någonting på huset på länge nu....gick ett varv runt huset igår men det räknas kanske inte.....
Väntar på att den sista snön ska försvinna så att jag kan röja bort skräp och sly från baksidan av huset....
Väntar på att den sista snön ska försvinna så att jag kan röja bort skräp och sly från baksidan av huset....
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 893 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 893 inlägg
De har redan avhandlats för några inlägg sedan, tydligen någon kvarleva från 70-talet (jag håller med om att de är snygga och är väldigt glad att även vi behöll en vägg med 70-tals tapeter i vårt hus, våra är dock inte lika eleganta utan mer från den då så vanliga orange-bruna färgskalan)-RB- skrev:
/U