Telia har ju en separat fibersupport så man slipper de värsta köerna på 90200. Numret finns på deras hemsida.
 
Håller med om att 100/10 räcker för vanliga dödliga som inte ska köra väldigt mycket trafikintensiva tjänster hemifrån. (det går alltid att uppgradera i händelse av att 10 skulle visa sig för klent, men det har jag svårt att tro).

Personligen gillar jag Bahnhofs inställning till personlig integritet. Jag tycker sånt ska premieras.
 
timmelstad skrev:
Håller med om att 100/10 räcker för vanliga dödliga som inte ska köra väldigt mycket trafikintensiva tjänster hemifrån. (det går alltid att uppgradera i händelse av att 10 skulle visa sig för klent, men det har jag svårt att tro).

Personligen gillar jag Bahnhofs inställning till personlig integritet. Jag tycker sånt ska premieras.
Jag både håller med och kan 1+ Bahnhof i övrigt. Har två(!) olika abonnemang med dem (i två städer) och är bara nöjd. Har inte ringt support särskilt mycket, men har bra erfarenheter av dem när jag gjort det. (Gått hyffsat snabbt att komma fram och har fått prata med kunniga människor).

(Kör själv 50/50 och 10/10, men 100/10 lär räcka för de många användningsområden.)
 
timmelstad skrev:
Personligen gillar jag Bahnhofs inställning till personlig integritet. Jag tycker sånt ska premieras.
Plus en på den!
 
  • Gilla
pacman42 och 1 till
  • Laddar…
Det blev Telia till sist. Jag var inne på Bahnhof ett tag men ett email med två rätt enkla supportfrågor till dem förblev obesvarat, och då vaknade min gamla Bahnhof-allergi (det var supporten den gången också). Ett telefonsamtal till Telia, så blev fibern aktiverad dagen därpå.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.