704 069 läst · 2 539 svar
704k läst
2,5k svar
Worx Landroid
Det är ett Tyskt företag som äger Worx Landroid men de utvecklas i Italien och tillverkas i Kina.Nimajneb skrev:
http://www.positectoolgroup.com/
Det är inte min definition, hur "made in" skall knytas till ett visst land finns det klara o tydliga regler om som inte jag kan påverka och troligtvis ännu mindre du. Vill du hitta på egna definitioner så är det upp till digpeternicklas skrev:
Däremot så ser jag normalt sett inget negativt i den märkningen, speciellt om produkten är utvecklad någon annanstans. Men som jag skrev, ska det bli bra så förutsätter det att det utvecklande bolaget har kontroll över komponenttillverkningen.
Medlem
· halland
· 34 inlägg
Hej alla glada Landroid ägare Jag har följt denna tråden, och även skaffat mig en Worx själv. Optimus Prime blev hans namn, töntigt va? Har haft igång den en vecka och är mycket nöjd. Men det jag är mest nöjd med, är alla er här på forumet för alla tips och fakta som ni har lärt ut Och nu till min fråga som jag inte har hittat något svar på. Kan man köpa HQs "hus" (garage) till worx landroid, någon som vet? Mvh Mange
Är det i rätt storlek så är väl enda risken att du blir stämd och Worx:en blir belagd med besöksförbudmmange halmstad skrev:Hej alla glada Landroid ägare Jag har följt denna tråden, och även skaffat mig en Worx själv. Optimus Prime blev hans namn, töntigt va? Har haft igång den en vecka och är mycket nöjd. Men det jag är mest nöjd med, är alla er här på forumet för alla tips och fakta som ni har lärt ut Och nu till min fråga som jag inte har hittat något svar på. Kan man köpa HQs "hus" (garage) till worx landroid, någon som vet? Mvh Mange
Medlem
· halland
· 34 inlägg
Det skulle inte förvåna mig Måste bara försvara Worx lite Min granne har en HQ och han sa -" min har bara krånglat hela tiden-". detta är ju bara 1 HQ iof, all teknik kan ju krångla..johan119 skrev:
Klart att du kan KÖPA det till worx landroid.. men sen om det passar är väl lite mer tveksamt. tror inte Husqvarna har något emot det iallafallmmange halmstad skrev:Hej alla glada Landroid ägare Jag har följt denna tråden, och även skaffat mig en Worx själv. Optimus Prime blev hans namn, töntigt va? Har haft igång den en vecka och är mycket nöjd. Men det jag är mest nöjd med, är alla er här på forumet för alla tips och fakta som ni har lärt ut Och nu till min fråga som jag inte har hittat något svar på. Kan man köpa HQs "hus" (garage) till worx landroid, någon som vet? Mvh Mange
Någon som hittat annan väg för reservdelar som knivblad t.e.x?
Jula garanterade att saluföra delar till Landroiden sa som när jag köpte den......
Kanske det Svenska servicebolaget HP Service kan fixa?
Har förvisso ett paket med 3x3 blad kvar men sen då...
Jula garanterade att saluföra delar till Landroiden sa som när jag köpte den......
Kanske det Svenska servicebolaget HP Service kan fixa?
Har förvisso ett paket med 3x3 blad kvar men sen då...
hk1971j skrev:
Man kan ju få en liten frist genom att vässa bladen om dom är hela. Jag satte bladen i skruvstycket och drog över dom med en Multisharp från Jula. Det är dock lätt att man bryter av yttersta hörnet på bladet så man får ta det försiktigt.
Pratade med en kompis på jula idag, dom hade fått nån pall med landroider i slutet av förra veckan. Dom står nu på deras lager på väg ifrån jula, han hade inte så mycket fakta men dom kommer stå för garantier mm. Känns som någon slags förlikning.