T
Måste ju ha lite bra musik i gymmet så här införskaffat en Harman Kardon Onyx Studio 6. Tycker den passade bra för den ser ut lite som en kettlebelt om man har lite fantasi. Chockerande bra ljud ur en sådan förhållandevis liten högtalare. Matar den med musik från en ipad. Ipaden får också vara en liten monitor om man känner för att köra lite youtube i bakgrunden när man tränar.

Harman Kardon Onyx Studio 6 högtalare på en vit hylla mot en trävägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hittade en perfekt hylla som funkar både som fönsterbräda, ställ till surfplattan och förvaring. Där kan man hänga sina kläder/badrock om man skulle känna för ett dopp i spabadet som finns precis utanför dörren!

Gymhörna med Harman Kardon högtalare på väggen, iPad på hylla och handduk hängande nedanför.
Skapa konto

Utsikt från ett gym till ett snötäckt spabad utomhus med en öppen dörr och en hängande växt.
Skapa konto

• Gilla
tobbbias och 1 till
  • Laddar…
Snyggt gymbygge!

Hur gillar du racket? Jag är också inne på att köpa en GPR400 till hemmagym i varmförråd med ca 225 cm takhöjd (ca 10 cm högre än du har alltså). Funkar det att köra pullups hos dig utan att slå huvudet i taket?

Tänker att om man ändå inte kan köra pullups vettigt med lågt i tak så är en GPR370 både mindre och smidigare om man har ont om plats.

• Gilla
test1
  • Laddar…
T
J jesthlm skrev:
Snyggt gymbygge!

Hur gillar du racket? Jag är också inne på att köpa en GPR400 till hemmagym i varmförråd med ca 225 cm takhöjd (ca 10 cm högre än du har alltså). Funkar det att köra pullups hos dig utan att slå huvudet i taket?

Tänker att om man ändå inte kan köra pullups vettigt med lågt i tak så är en GPR370 både mindre och smidigare om man har ont om plats.
Tack ! Ja hos mig är det precis att jag kommer över stången med hakan sen tar håret i taket. Så har du 225 lär det inte vara några problem alls. Skulle lätt kört gpr400 om jag fick välja eftersom du också kan bygga ut den med latstilbehöret.

• Gilla
jesthlm
  • Laddar…
T
Idag kom skjutdörrar från Elfa. Tyvärr var en skadad så den får det bli retur på.
Nya grå skjutdörrar i ett rum med träväggar och ett litet fönster.
Skapa konto

Nytt litet fönster är också insatt.
Nyinstallerat litet fönster i en renoveringsmiljö med utsikt över ett snöigt landskap, omgiven av ofärdiga väggar och temporära täckningar.
Skapa konto

Nu återstår bara nya innerdörrar, ny ytterdörr, golvlister samt foder :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.