9 242 läst · 18 svar
9k läst
18 svar
Ytterligare ett hemmagym
Måste ju ha lite bra musik i gymmet så här införskaffat en Harman Kardon Onyx Studio 6. Tycker den passade bra för den ser ut lite som en kettlebelt om man har lite fantasi. Chockerande bra ljud ur en sådan förhållandevis liten högtalare. Matar den med musik från en ipad. Ipaden får också vara en liten monitor om man känner för att köra lite youtube i bakgrunden när man tränar.
Hittade en perfekt hylla som funkar både som fönsterbräda, ställ till surfplattan och förvaring. Där kan man hänga sina kläder/badrock om man skulle känna för ett dopp i spabadet som finns precis utanför dörren!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hittade en perfekt hylla som funkar både som fönsterbräda, ställ till surfplattan och förvaring. Där kan man hänga sina kläder/badrock om man skulle känna för ett dopp i spabadet som finns precis utanför dörren!
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Snyggt gymbygge!
Hur gillar du racket? Jag är också inne på att köpa en GPR400 till hemmagym i varmförråd med ca 225 cm takhöjd (ca 10 cm högre än du har alltså). Funkar det att köra pullups hos dig utan att slå huvudet i taket?
Tänker att om man ändå inte kan köra pullups vettigt med lågt i tak så är en GPR370 både mindre och smidigare om man har ont om plats.
Hur gillar du racket? Jag är också inne på att köpa en GPR400 till hemmagym i varmförråd med ca 225 cm takhöjd (ca 10 cm högre än du har alltså). Funkar det att köra pullups hos dig utan att slå huvudet i taket?
Tänker att om man ändå inte kan köra pullups vettigt med lågt i tak så är en GPR370 både mindre och smidigare om man har ont om plats.
Tack ! Ja hos mig är det precis att jag kommer över stången med hakan sen tar håret i taket. Så har du 225 lär det inte vara några problem alls. Skulle lätt kört gpr400 om jag fick välja eftersom du också kan bygga ut den med latstilbehöret.J jesthlm skrev:Snyggt gymbygge!
Idag kom skjutdörrar från Elfa. Tyvärr var en skadad så den får det bli retur på.
Nytt litet fönster är också insatt.
Nu återstår bara nya innerdörrar, ny ytterdörr, golvlister samt foder
Logga in
Skapa konto
Nytt litet fönster är också insatt.
Logga in
Skapa konto
Nu återstår bara nya innerdörrar, ny ytterdörr, golvlister samt foder
Liknande trådar
-
Ytterligare en fråga om golvvärme och oisolerad platta.
Badrum -
Svarta listan – ytterligare 400+ oseriösa företag som inte följer ARN:s beslut
Artikelkommentarer -
Lägga till ytterligare en inverter, vad går att återvinna?
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Utöka med ytterligare en tilluft
Ventilation -
När är det slutfakturerat? Skydd mot ytterligare fakturor
Juridik