YEEEEEEESSSS!
Efter 50 mil i bilen möts man av att grannen handskottat upp till ytterdörren på stugan, och ringt in bonden med traktorn som plogat vägen.
Jag hade fått tillbringa ett par timmar med snösläden för att få in bilen i carporten annars.

/Höghus

Snöig väg med fotspår och däckmönster på natten, skuggor, högar av schaktad snö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Kramla och 10 till
  • Laddar…
YEESSS! För första gången på 15 år vinklade snöröjaren plogbladet åt andra hållet så att grannen mittemot fick snövallen över sin infart istället!

• Älska
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
Unikt namn och 8 till
  • Laddar…
🥇🇸🇪🥈🇸🇪🥉🇸🇪
Så starkt. 💪💪💪
Linn, Frida, Jonna.

👋🇳🇴

Sprint, Oberhof damer.

• Gilla
  • Älska
Kramla och 5 till
  • Laddar…
Så ja!!!
🥇🇸🇪

Frida Karlsson!

• Gilla
  • Älska
16386 och 4 till
  • Laddar…
Vilken öppning på 2a sträckan av ovan nämnda Frida. 🇸🇪💪🇸🇪

• Gilla
Kramla och 1 till
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Yeesssss!
Idag övergav jag mina 10 år gamla köpeskidor och hyrde mig ett par Rossignol Racing med liten radie.
Blev en helt ny sport!
[bild]
Hade en liknande ahaupplevelse men jag lämnade pistsmiskarskidan för en feting med 99mm midja och en hel del rocker, Mindbender 99ti. Testa innan du köper pistskidor igen….man tror ju inte det fungerar i pisten men ack så fel jag hade.

• Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Hade en liknande ahaupplevelse men jag lämnade pistsmiskarskidan för en feting med 99mm midja och en hel del rocker, Mindbender 99ti. Testa innan du köper pistskidor igen….man tror ju inte det fungerar i pisten men ack så fel jag hade.
Får väl hyra mig ett par dylika nästa gång och jämföra

🥇🇸🇪
Linn, Frida, Ebba och Jonna.

• Gilla
  • Älska
Pappa1986 och 4 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
🥇🇸🇪
Linn, Frida, Ebba och Jonna.
Tyvärr är skidskyttet inte lika kul.

• Ledsen
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
YEEEESSSSS, hade lite tur efter skidskyttet.
Senast förra veckan lagade jag slangen till dammsugaren i garaget för säkert 10e gången, det är typ en 15 år gammal Electrolux.
Åkte till sopstationen, i containern för plast låg en slang av rätt modell, helt ny i oöppnad påse 🙂

• Gilla
  • Wow
Violina och 5 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
YEEEESSSSS, hade lite tur efter skidskyttet.
Senast förra veckan lagade jag slangen till dammsugaren i garaget för säkert 10e gången, det är typ en 15 år gammal Electrolux.
Åkte till sopstationen, i containern för plast låg en slang av rätt modell, helt ny i oöppnad påse 🙂
Så synd att det inte är tillåtet att plocka saker från sopstationens containrar bara… 😅

• Haha
mexitegel
  • Laddar…
B b8q skrev:
Så synd att det inte är tillåtet att plocka saker från sopstationens containrar bara… 😅
Kollade mig runt.....och smög iväg med den 🤫

• Gilla
  • Haha
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Kollade mig runt.....och smög iväg med den 🤫
Bra återbrukat!

• Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Tack gode gud för barnprogram när barnet är piggare än båda föräldrarna tillsammans.
Ibland är det jobbigare än annars att inte ha någon släkt (barnvakt) i närheten..

• Älska
  • Gilla
Karrock och 2 till
  • Laddar…
YEEEESS!
Idag hämtade jag min nya snöslunga. Nu behöver jag inte jävlas med snöskyffeln i någon större utsträckning.
Ny snöslunga i en garage med hängande kablar och bensindunkar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Dessutom blev den en femhundring billigare än vad det utlovade priset var vid beställningen för en vecka sen.

Nu hoppas jag bara att det kommer lite snö också så jag kan ge mig ut och ha kul 😃

• Gilla
breakman och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.