703 897 läst · 2 539 svar
704k läst
2,5k svar
Worx Landroid
Har läst en hel del i denna tråden eftersom en robotklippare ska köpas till våren.
Men en stor del av Landroidköparna verkar bara bytt ut hinken och spaden i sandlådan mot en robotklippare.
Herregud ni beter er ju som om det gällde liv och död för en jävla gräsklippare.
Men en stor del av Landroidköparna verkar bara bytt ut hinken och spaden i sandlådan mot en robotklippare.
Herregud ni beter er ju som om det gällde liv och död för en jävla gräsklippare.
Jag har skrivit det förut och skriver det igen att när Trollman öppnade denna tråd så hade han en önskan och idé med den som alla som vill kan läsa i hans första inlägg. Om man inte har för avsikt att följa den intentionen utan har helt andra syften med sina inlägg så reagerar med rätta de som tycker att intentionen är rätt och riktig genom att påtala detta. Det tycker jag inte är sandlådebeteende utan sunt förnuft beteende vilket man önskar att samtliga på tråden kunde anamma.skalman1 skrev:
En chans till får ni, sen stänger jag hela tråden. Håll er till ämnet eller låt bli att skriva överhuvudtaget.
Vem som skrivit vad och till vem tidigare är ointressant, det är härifrån och nu jag börjar räkna. Om det inte passar så låt bli att skriva alls.
Vem som skrivit vad och till vem tidigare är ointressant, det är härifrån och nu jag börjar räkna. Om det inte passar så låt bli att skriva alls.
Finns det någon som vet eller har fått indikationer på när i tiden releasen på programvara
där klippa över begränsningslinan samt 4,5m begränsningen till andra slingor ligger?
Kan det vara snart eller först till nästa säsong? Står i valet och kvalet men detta är iaf krav Jag har
för att slå till!
Blir lite som med Bosch Indego, att man inte riktigt kan ta steget utan en utvärdering!
Tack för mitt ord i mitt första inlägg på BH!
-Patrick
där klippa över begränsningslinan samt 4,5m begränsningen till andra slingor ligger?
Kan det vara snart eller först till nästa säsong? Står i valet och kvalet men detta är iaf krav Jag har
för att slå till!
Blir lite som med Bosch Indego, att man inte riktigt kan ta steget utan en utvärdering!
Tack för mitt ord i mitt första inlägg på BH!
-Patrick
Mig veterligen är denna SW endast muntligen bekräftad till en forum medlem här. Om den verkligen dyker upp och är kompatibel med bef. produkter återstår att se.
När vi ändå är på ämnet, hur går en SW uppgradering till på en LD är det någon som vet det ?
När vi ändå är på ämnet, hur går en SW uppgradering till på en LD är det någon som vet det ?
Skulle tro att det görs genom den data port som man ser när batteriet är borta.miniGranis skrev: