peternicklas skrev:
Den svarta kablen till höger är nog kablen från laddaren till laddstationen. Slingan ligger rätt, syns om man förstorar bilden.
Ja, du har helt rätt!! Jag såg inte det.
Men väldig konstigt att maskinen går så långt ut ifrån tråden?
 
Vet inte om det finns en meny för att kolla statusen på alla givarna, genom att trycka "2", även på den modellen av klippare.
Men i så fall skulle jag kolla i den att bägge sling-sensorerna fungerar, känns som att detta skulle kunna hända ifall endast den vänstra givaren känner av slingan.
 
jag hade oxå problem men det var när marken lutade i detta fall åt höger för ock där LS stod det bättrade sig när den blev flyttad till plan mark men den är lite orolig när den skall in
 
Har problem med nedladdning av mjukvaran, har en WG794E, kommer ej förbi inmatnings fälten, dyker bara upp en tom dialogruta, finns inte uppdaterad mjukvara tillgänglig för denna modell ?
 
Fungerar hypericum 3.0 till L? Har en WG795E med 0.50.

Om inte, vet någon om planer är att släppa senare uppdateringar? Är främst intresserad av zoner, i övrigt fungerar klipparen i princip perfekt.
 
Redigerat:
peternicklas
Landroid skrev:
Fungerar hypericum 3.0 till L? Har en WG795E med 0.50.

Om inte, vet någon om planer är att släppa senare uppdateringar? Är främst intresserad av zoner, i övrigt fungerar klipparen i princip perfekt.
Fungerar endast till M 794E. De släpper nog inte uppdateringar till den då den inte har USB anslutning.
 
Konstigt att nedladdningen inte fungerar från sidan när jag väljer WG794E ??
 
peternicklas
peter_sm skrev:
Konstigt att nedladdningen inte fungerar från sidan när jag väljer WG794E ??
Nu har det hänt något på sidan. Samma fel för mig. Dessutom så kan man nu uppdatera samtliga Landroid.
 
worx.jpg

Så här ser det ut när jag försöker ladda ner från sidan
 
Vem av er som redan dragit ner uppdateringen fixar en sida man kan hämta ifrån? :D
 
Jag tar gärna emot en fil för WG794E :) PM:a mig bara

//Peter
 
peternicklas skrev:
Fungerar endast till M 794E. De släpper nog inte uppdateringar till den då den inte har USB anslutning.
USB sitter under batteriet på 795. Dock måste man ha ett väldigt litet - eller förlänga kabeln till batteriet.
 
peternicklas
Landroid skrev:
USB sitter under batteriet på 795. Dock måste man ha ett väldigt litet - eller förlänga kabeln till batteriet.
Jag hade den första modellen och där var det ett seriellt uttag.
 
Jag tar också gärna emot filen (WG794E)om någon vill dela med sig :)
 
Det visade sig när jag kollade att jag hade fel, USB uttaget på WG795E sitter jämte batteriet, bakom en liten lucka som man lätt öppnar genom att skruva upp två skruvar.
usbwg795e.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.