HasseTeknik skrev:
Har en del "skyddad vy" m.m. i word, så till er som inte kan se :

[bild]
Har någon provat om zonindelningen fungerar? Tänkte göra ett försök i morgon och tilldela plattgången 1%, framsidan av huset där gräset inte växer lika mycket 24% och baksidan 75%. Förra året hade jag ett hinder uppsatt så maskinen höll sig på baksidan i stället för att åka till framsidan.
 
Vet inte om jag är blind eller bara korkad. Men var hittar man uppdateringen till 2014 års Landroid M?
 
Har nu provat att lägga in den nya verren, men det händer inget och det står inte det nya version numret utan mitt gamla 0.61, filen heter DB275_GRAF.BIN som man ska installera.Nån som har nån ide om va felet kan va, kan det va usb minnet?
 
(y)
 
jpson67 : Har du hämtat filen från Worx hemsida ? Vilken sorts klippare har du i så fall ? Den filen jag hämtat heter inte alls DB275_GRAF.BIN. Jag har klippare WG794E.
 
Ryssi skrev:
DB275_GRAF.BIN funkade inte på min. Tog bort .BIN på slutet så funka de
Jag gjorde samma sak men min startar forfarande med min gamla verre 0.61
 
hasseteknik skrev:
jpson67 : Har du hämtat filen från worx hemsida ? Vilken sorts klippare har du i så fall ? Den filen jag hämtat heter inte alls db275_graf.bin. Jag har klippare wg794e.
wg791e och det står ju Endast för LANDROID M på deras sida och min är ju en M - modell
 
peternicklas
Har du en 794E så är det till den klipparen som du laddar hem filen till. Den heter något helt annat. Vi har valt att döpa om den då namnet inte får innehålla små bokstäver. Tror det saknar betydesle vad den heter.
 
För några dagar sedan hette filen man laddade ner hypericum-3.0-wg794e.bin. Detta filnamnet funkade inte för att uppdatera så man fick döpa om den.
Nu har de ändrat på hemsidan så filen heter det korrekta DB275_GRAF.BIN.
Om det inte uppgraderar så kan det bero på att usbminnet inte sitter helt inskjutet eller att usbminnet helt enkelt inte funkar med din maskin. Testa med annat usbminne (fat32) och se till att det sitter rätt.
 
"We're sorry, but something went wrong."

Om utifall någon ansvarig läser detta.

:|
 
peternicklas skrev:
Har du en 794E så är det till den klipparen som du laddar hem filen till. Den heter något helt annat. Vi har valt att döpa om den då namnet inte får innehålla små bokstäver. Tror det saknar betydesle vad den heter.
Ok så den filen uppdaterar inte min wg791e
 
peternicklas
jpson67 skrev:
Ok så den filen uppdaterar inte min wg791e
Stämmer, som vi har tolkat det.
 
peternicklas
Funkar när jag provar.
 
peternicklas skrev:
Funkar när jag provar.
Vilken modell har du då?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.