men om brytaren är styrd av en timer så kan du få den att klippa där upp två dagar i veckan kanske?

jag har samma klippare som du och måste ju säga att den är väldigt dum...
 
förresten, jag hittade denna tråd i mitt desperata behov av en ny/begagnad laddare dito då barnen dränkte den gamla.

så om någon har en till övers så hör av er!
 
M martin_skold skrev:
förresten, jag hittade denna tråd i mitt desperata behov av en ny/begagnad laddare dito då barnen dränkte den gamla.

så om någon har en till övers så hör av er!
Enligt classe ska dom få in samtliga reservdelar till våra gamla maskiner inom några veckor
 
jo, men gräset växer ju, som gräs typ.. well, man får väl ha tålamod..
 
jag bokade en transformator på Clas Ohlson igår för att säkra att jag får en när de kommer. idag ringde clas o så att alla reservdelar från worx är spärrade. så de anullerade bokningen.

tolkning någon?
 
M martin_skold skrev:
jag bokade en transformator på Clas Ohlson igår för att säkra att jag får en när de kommer. idag ringde clas o så att alla reservdelar från worx är spärrade. så de anullerade bokningen.

tolkning någon?
Märkligt då den jag chattade med sa att dom skulle komma inom några veckor
 
G ekaa88 skrev:
Märkligt då den jag chattade med sa att dom skulle komma inom några veckor
chattade du med dem nu? konstigt att de kommer med olika info. de ringde mig nu o nu på fm o talade in ett meddelande. får kolla me dem igen
 
Jag chattade med eb kvinna i förrgår om just nätadapter och hon fick art.nr som dom själva använde är. Då skrev honom att inom 2 veckor skulle dom finnas inne.
Ring och kolla, anledningen kan ju vara väldogt intressant för alla med worx maskiner
 
om jag förstod det rätt, så var spärren internt hos clas just för att de inte har någon info när de kommer. så det kanske inte är så farligt ändå.
 
Nu börjar jag bli tokig, har tittat på den här oklippta tuvan i snart 2 veckor..... :crysmile::crysmile::sweat: Oklippt gräsmatta med ojämn gräs i fokus och del av staket i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
G ekaa88 skrev:
Nu börjar jag bli tokig, har tittat på den här oklippta tuvan i snart 2 veckor..... :crysmile::crysmile::sweat:[bild]
flytta lite på studsmattan så worxen får en lite annan vinkel när den går emot.
 
N nissenhj skrev:
flytta lite på studsmattan så worxen får en lite annan vinkel när den går emot.
Den har nog fått de flesta vinklar förutom upponed....
 
  • Haha
nissenhj
  • Laddar…
och plötsligt, så fanns det EN styck trafo på clas ohlsson i Jönköping. en kundretur. alltså den känslan :) nu kan jag äntligen titta på när jag klipper gräset igen. jag tror tom att den klipper bättre snyggare snabbare nu än innan ..
 
för info varför delarna dröjer, så svarade säljaren att det företag som har serviceavgift/reservdelar blivit av med avtalet. därför i väntan på nytt avtal, så dröjer det. därför är det svårt med info om när delar kan komma.

de hänvisade till ett annat företag "let me repair"

om någon nu har användning av denna info.. :)
 
  • Gilla
Gårdsboende
  • Laddar…
Dubbade mina däck idag så får vi se om den orkar hålla emot i backarna lite bättre. Närbild på det dubbade hjulet till en maskin på gräsmatta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
martin_skold och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.