3 745 läst · 23 svar
4k läst
23 svar
Wingårdhs Villa Amundön - Fredagshuset
Edit: förmodligen bättre att länka hit, https://www.merinfo.se/foretag/Klinik-34-AB-5568202005/2k35w5x-kssf
Redigerat:
Ja ser ut att gå lite knackigt men moderbolaget har ändå 44 miljoner i tillgångar så överlever nog ändå...A Alexander HB skrev:
https://www.merinfo.se/foretag/F.-Berne-Invest-AB-5565561593/2k1lat5-fk3e
Rent ekonomiskt kan jag lova att det inte snåla(t)s. 💸💸💸M maria01 skrev:
Mängdmässigt däremot (antal tavlor, möbler, blommor etc.) är det snålare då det är ett minimalistiskt utseende, passar inte alla..
Men - å andra sidan vill inte alla ha en massa krimskrams som samlar damm heller.. 🤷♂️
Själv föredrar jag detta, även om jag personligen hade valt lite mer ribbade träpaneler på ett antal av betongväggarna.
Jag gillar "betonghus" av den här sorten som liksom inte sticker upp ovanför omgivningarna men den här typen av hus är ju för stort och blir lite väl mycket hotell för mig.
Snyggt att man ser rakt ut mot sjön när dörren öppnas.
Undrar vem om säger att rummet med stor tv är ett "hobbyrum" för barnen.
När jag var barn hade jag krävt en verktygstavla, en stabil arbetsbänk längs hela väggen och en rejäl vask.
Snyggt att man ser rakt ut mot sjön när dörren öppnas.
Undrar vem om säger att rummet med stor tv är ett "hobbyrum" för barnen.
När jag var barn hade jag krävt en verktygstavla, en stabil arbetsbänk längs hela väggen och en rejäl vask.
Produkter som diskuteras: "arbetsbänk"
Arbetsbord Master 600 Wolfcraft
Ergonomiskt bord för varje kroppshålling
1 809 kr inkl moms
Läs mer
det var ju inte det lösa jag menaU Uppner skrev:Rent ekonomiskt kan jag lova att det inte snåla(t)s. 💸💸💸
Mängdmässigt däremot (antal tavlor, möbler, blommor etc.) är det snålare då det är ett minimalistiskt utseende, passar inte alla..
Men - å andra sidan vill inte alla ha en massa krimskrams som samlar damm heller.. 🤷♂️
Själv föredrar jag detta, även om jag personligen hade valt lite mer ribbade träpaneler på ett antal av betongväggarna.
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Dolda fel - 1912 villa mögel innertak
Juridik -
Villaägarnas riksförbund rasar mot elnätsavgifterna
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Storbankerna kostar villakunder i snitt 7000 SEK/år extra ?
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Problem Iwabo Villa S2, några ideer?
Ved, Pellets, Flis -
4000 kWh per månad villa
Elavtal, elpriser & elförbrukning