A
A Armstrong skrev:
Ja ser ut att gå lite knackigt men moderbolaget har ändå 44 miljoner i tillgångar så överlever nog ändå...
[länk]
Han har fler problem än så. Googla på namnet, läs tidningsurklippen.

A
Före detta plastikkirurg i egen regi som fotar sina patienter och sprider bilderna. Vilken lågoddsare. Blev av med legitimationen.

Den ofrivillige klåparen skrev:
Före detta plastikkirurg i egen regi som fotar sina patienter och sprider bilderna. Vilken lågoddsare. Blev av med legitimationen.
Aha blir ju nästa som att köpa ett hus där mord begåtts…. Undrar om det här kommer påverka slutpriset… 🤔

A
A Armstrong skrev:
Aha blir ju nästa som att köpa ett hus där mord begåtts…. Undrar om det här kommer påverka slutpriset… 🤔
Tror inte det påverkar öht, i den prisklassen finns det nog gott om folk som klivit över lik för att ta sig fram i karriären.

• Gilla
  • Haha
Armstrong och 1 till
  • Laddar…
M maria01 skrev:
varför snålas det alltid i sverige på själva inredningen i hus i denna prisklass
Rent ekonomiskt kan jag lova att det inte snåla(t)s. 💸💸💸
Mängdmässigt däremot (antal tavlor, möbler, blommor etc.) är det snålare då det är ett minimalistiskt utseende, passar inte alla..
Men - å andra sidan vill inte alla ha en massa krimskrams som samlar damm heller.. 🤷‍♂️

Själv föredrar jag detta, även om jag personligen hade valt lite mer ribbade träpaneler på ett antal av betongväggarna.

Jag gillar "betonghus" av den här sorten som liksom inte sticker upp ovanför omgivningarna men den här typen av hus är ju för stort och blir lite väl mycket hotell för mig.
Snyggt att man ser rakt ut mot sjön när dörren öppnas.

Undrar vem om säger att rummet med stor tv är ett "hobbyrum" för barnen.
När jag var barn hade jag krävt en verktygstavla, en stabil arbetsbänk längs hela väggen och en rejäl vask.

U Uppner skrev:
Rent ekonomiskt kan jag lova att det inte snåla(t)s. 💸💸💸
Mängdmässigt däremot (antal tavlor, möbler, blommor etc.) är det snålare då det är ett minimalistiskt utseende, passar inte alla..
Men - å andra sidan vill inte alla ha en massa krimskrams som samlar damm heller.. 🤷‍♂️

Själv föredrar jag detta, även om jag personligen hade valt lite mer ribbade träpaneler på ett antal av betongväggarna.
det var ju inte det lösa jag mena

Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.