A
P PapaM skrev:
Aha ok! Nä det är inget vatten eftersom jag innan bilden togs sugit upp allt som var där.. Ett till problem hände nyss när ja körde ett program. Nu står det F1 och jag kunde inte stänga av maskinen den startade upp av sig själv hela tiden, så nu har jag dratt ut sladden och ställt ut maskinjäveln.. Orkar inte me de mer nu..
bara F1 ? skiftar inte mellan någon mer?

tempfel, eller kretskort

electroluxaren skrev:
bara F1 ? skiftar inte mellan någon mer?

tempfel, eller kretskort
Jo först var det F15 nu kom F1 plötsligt.. Och jag kunde inte stänga av diskmaskinen :/

A
P PapaM skrev:
Jo först var det F15 nu kom F1 plötsligt.. Och jag kunde inte stänga av diskmaskinen :/
ditt fall verkar bero på ett uttråkat kretskort, indesit har problem med kretskorten och dåliga programeringar

• Gilla
PapaM
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
ditt fall verkar bero på ett uttråkat kretskort, indesit har problem med kretskorten och dåliga programeringar
Okok, hur kan detta hända på 2 år? 😩 Ska köpa en sensor iallafall och se vad som händer..

A
P PapaM skrev:
Okok, hur kan detta hända på 2 år? 😩 Ska köpa en sensor iallafall och se vad som händer..
garantitiden är väl 2 år?
Indtebaraskit har ju ingen som helst anledning till att maskinerna håller en dag längre.
Jag kan inte se att temperatur/grumlighetessensorn spelar någon roll i detta men byt du den är ju inte speciellt dyr

Vill bara meddela att jag slänger skiten på tippen imon.. Skitsamma :) Tänker inte betala massa reperationsgubbar och rörmokare för att området F15 är så massa olika saker de kan tänkas vara 🧐

A
kollade du motorns radialspel?
kör du med diskborste framöver eller köper du en likadan till?

electroluxaren skrev:
kör du med diskborste framöver eller köper du en likadan till?
Kört diskborste nu ett tag så de blir de sålänge tills vi skaffar en ny. Vet inte om de blir en Whirlpool sen vi får se.
Kanske en Electrolux? 🫠

electroluxaren skrev:
Nej jag kollade aldrig det.. Vet inte vad jag skall kolla efter eftersom jag inte är så kunnig inom området 🥴

P PapaM skrev:
Kört diskborste nu ett tag så de blir de sålänge tills vi skaffar en ny. Vet inte om de blir en Whirlpool sen vi får se.
Kanske en Electrolux? 🫠
Hade nog gott på en dyrare siemens bosch kanske asko ?. Men ibland går det ju hitta en maskin för 5000kr där man får 5 års garanti det kan vara värt mycket om man kör den varje dag. På jobbet sitter det billigaste siemens 4 st dem fick ersättas 2 av dem nyligen efter knappt 4 år.

A
P pompakumla skrev:
Hade nog gott på en dyrare siemens bosch kanske asko ?. Men ibland går det ju hitta en maskin för 5000kr där man får 5 års garanti det kan vara värt mycket om man kör den varje dag. På jobbet sitter det billigaste siemens 4 st dem fick ersättas 2 av dem nyligen efter knappt 4 år.
5 år får du på en kinesisk elvita på elon. det behövs

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.