2 215 läst · 17 svar
2k läst
17 svar
Vilket är bästa budgetmärket enligt er?
Har en rad maskiner med bosch gröna 18v-batteri. Skruvdragaren, tigersågen och grästrimmern klarar det löpande husbehovet galant. Häcksax och lövblås med största batteriet funkar helt ok i vår lilla trädgård, men man märker att det är att pusha formatet till gränsen. Fördelen är att det är smidiga och lättförvarade maskiner som är relativt billiga utan batteri.13th Marine skrev:Nu är jag stark förespråkare av buy once cry once, och har av chans börjat på HQs 36V-sortiment, mest för att jag vann batteri och laddare värt några tusen.
Men en sak som kan vara intressant är att Bosch har släppt sina batterisystem "fria", både det för grön (konsument) och blå (prosumer/proffs).
Störst uppslutning är det bakom den gröna varianten där till och med HQ kör batterisystemet i några enklare modeller.
[bild]
Ju större märke destu större eftermarknad, jag har en vinkel dragare från Makita med just de batteriet, men tills jag verkligen behöver den skiter jag i att handla ett batteriT Tobbelina F skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.batteriexperten.com/sv/...IFItVtkNuotJ8IWPhEoTu1HGKTGdupNoaAuZkEALw_wcB
Liknande trådar
-
Vad blir bäst.Jag vill täta på altanen , de är mellan trä och plast, 1mm till 2mm. Är utefog de bästa, eller vilket är de?
Byggmaterial & Byggteknik -
Vilket är Milwaukees bästa 18v produkt?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Vilket verktyg till att kapa marktegel på bästa sätt?
Grund & Markarbeten -
Vilket är bästa garagetält för personbil?
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Vilket är bästa sättet att säkra krypgrunden för framtiden
Grund & Markarbeten