D
Har inte hunnit kolla exakt det ännu, men bytte ut en 4mm(4mxpl) till 2.8 (8mpxl) och trots mer vidvinkel så är det betydligt skarpare och enklare att läsa tex en skylt på samma avstånd vilket knappt gick att urskilja med 4mpxl. Så om du inte behöver mer inzoomat utan endast skarpare bild så kör på samma brännvidd.

D DMOL skrev:
Beror på var de ska sitta. Jag gillar turret pga konstruktion och IR sitter skild. Ny konstruktion på 8mpxl nu också, så skyddsringen är enklare att ta av och sätta på. Enklare att installera. Enda är att det nu sitter hikloggor på två ställen på huset. Men det finns ju vit eltejp eller plastidip...
[länk]
Var beställer man bäst dessa?

Tackar! Ingen skillnad i benägenhet att fastna i tull? :)

D
Beställ en åt gången med dhl.

OM man skulle åka på tull och moms är det ju billigare att köpa här hemma

D
Inte med tanke på att den kostar 19USD :)

V
vad är det som kostar 19Usd?

När jag klickar på länkarna står det 142 resp 160-nånting dollar

D
Värdet på paketet.

• Gilla
Texan och 1 till
  • Laddar…
:)

Någon som har tips på övervakningskamera med WiFi?
Behöver inte vara några avancerat i övrigt, ska bara ha 1 som detekterar rörelse och meddelar mig om så sker via app/mail.

M
S sts skrev:
Någon som har tips på övervakningskamera med WiFi?
Behöver inte vara några avancerat i övrigt, ska bara ha 1 som detekterar rörelse och meddelar mig om så sker via app/mail.
Dlink DCS2330L. Ipklassad för utomhusbruk, inbyggd IR-belysning, wifi, HD720-upplösning, push-meddelande vid rörelsedetektion. Köpte en hos Kjell & company för 1090kr på black friday senast. Har flera likadana sedan tidigare och är nöjd med funktion och kvalitet, den äldsta har suttit uppe utomhus i +2 år.

• Gilla
zeveta
  • Laddar…
Kjell säljer just nu en DLink nedsatt från 450 kr till 200 kr såg jag när jag var inne hos dem. Om den duger för dina behov, oklart.

D DMOL skrev:
[länk]
[länk]
Är det någon skillnad på leverantörerna?

/Mike

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.